کد خبر : 1263234 | 07 شهریور 1394 ساعت 08:37 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل خروج بازیکنان سرباز تیم امید حل شد

سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران در آستانه اردوی آماده سازی در هلند تاکید کرد که مشکل خروج بازیکنان سرباز این تیم کاملا حل شده است.

مشکل خروج بازیکنان سرباز تیم امید حل شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین اخوت درباره برنامه‌ فوتبالیست‌های امید ایران در مسیر کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: تیم ملی امید روز یک‌شنبه هشتم شهریور برای برگزاری اردویی 10 روزه به هلند سفر و در شهر نایخمن تمرین‌هایش را آغاز می‌کند. ما صبح و عصر برنامه تمرین داریم و در جریان این سفر قرار شده دو بازی دوستانه نیز داشته باشیم.

اخوت افزود: دوازدهم و شانزدهم دو بازی دوستانه در شهر نایخمن خواهیم داشت تا بازیکنان بعد از چند جلسه تمرین در شرایط مسابقه قرار بگیرند و خودشان را محک بزنند. این رقابت‌ها فرصتی هم در اختیار کادرفنی قرار می‌دهد که وضعیت بازیکنان را ارزیابی کنند و نقاط قوت و ضعف تیم را بشناسند. جا دارد به این نکته نیز اشاره کنم که هماهنگی‌های لازم برای حضور علاقه‌مندان مقیم هلند جهت تماشای بازی دوستانه تیم ملی در 16 شهریور صورت گرفته است.

سرپرست تیم ملی امید ایران در پاسخ به این سوال که بازیکنان مشکلی برای خروج از کشور ندارند؟ بیان کرد: خیر. من تشکر ویژه از همکاری‌های سازمان نظام وظیفه، فرماندهی ارتش و سپاه پاسداران دارم که نیروهای خود را در اختیار تیم ملی امید قرار دادند. ویزا و مجوز خروج تمام بازیکنان از جمله بازیکنان دانشجو و سرباز اخذ شده است و از این بابت مشکلی نداریم.

او در پایان گفت: به جهت حضور به موقع بازیکنان در تیم‌های باشگاهی، تیم ملی امید 18 شهریور از طریق آلمان به کشور باز می‌گردد.

تیم ملی امید اوایل مهر ماه راهی مسابقات غرب آسیا خواهد شد.

دیدگاه‌ها