کد خبر : 1263251 | 07 شهریور 1394 ساعت 10:54 | 73.3K بازدید | 1 دیدگاه

دوربین مخفی ورزش سه :

فیزیوتراپ تیم‌امید ناجی مارسل دسایی(عکس)

در بازی ستارگان ایران و جهان درد طولانی مدت مارسل دزایی مدافع سابق تیم ملی فرانسه توسط فیزیوتراپ تیم ملی بهبود پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که مارسل دسایی بازیکن غنایی تبار تیم ستارگان جهان در دقایق ابتدایی بازی مقابل ستارگان ایران تعویض شد. همه می خواستند بدانند که علت تعویض زود هنگام این ستاره سابق تیم ملی فرانسه چیست؟
اما بین دو نیمه چون گروه پزشکی همراه تیم منتخب جهان نبود. دکتر شاهد عریانی فیزیوتراپ تیم ملی امید ایران متوجه شد که درد دسایی به دلیل دررفتگی او از ناحیه لگن است و این در رفتگی را برای او جا انداخت. این مساله آنقدر دزایی را خوشحال کرد که او بعد از این بهبود عنوان داشت تازه الان می توانم برای تیمم بازی کنم.
عریانی فیزیوتراپ تیم امید در این مورد به ما گفت: گویا زمانی که تیم ستارگان جهان در چین بازی داشته، دسایی دچار این آسیب دیدگی شده ولی چون پزشک همراه تیم نبوده، نتوانسته این مشکل را برطرف کند. البته شما ننویسید دررفتگی لگن چون این یک اصطلاحی فوتبالی است در حقیقت من مصدومیت او را از ناحیه پا بالانس کردم.
از این عملیات پزشکی عکسهایی گرفته شده که شما آن را بطور اختصاصی در "ورزش سه" مشاهده می کنید؛ زمانی که عریانی و دستیارش مشغول بالانس کردن پای این مدافع غول پیکر و بهترین مدافع دهه نود هستند.

1037656

1037655

دیدگاه‌ها