کد خبر : 1263256 | 07 شهریور 1394 ساعت 11:08 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی کاراته راهی یوکوهامای ژاپن شد

تیم ملی کاراته کشورمان برای شرکت در سیزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا صبح امروز تهران را به مقصد ژاپن ترک کرد

تیم ملی کاراته راهی یوکوهامای ژاپن شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سیزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا طی روزهای ۱۲ تا ۱۶ شهریور ماه به میزبانی ژاپن در یوکوهاما برگزار می شود که تیم ملی مردان و زنان کشورمان برای حضور در این پیکارها بامداد امروز تهران را به مقصد دبی ترک کرد تا از آنجا راهی توکیو و سپس شهر محل برگزاری مسابقات شود.

تیم ملی کشورمان در هر دو بخش بانوان و آقایان با ترکیب کامل در این دوره از مسابقات شرکت می کند. در بخش مردان مهران قربانعلی پور در کاتای انفرادی، رضا خداشناس، سید جمشید حسینی و بهنام قاسمی در کاتای تیمی، رضاروشن، امیر مهدی زاده، حسین سمندر، بهمن عسگری، ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده، ایمان سنچولی، ابراهیم حسن بیگی، سعید احمدی، یونس نوروزی در کومیته تیمی و انفرادی مردان با هدایت غلامرضا دباغیان به عنوان سرمربی، علیرضا کتیرایی، شهاب سلطانی، نجفعلی مقدم، تورج ساسانی به عنوان مربیان و سید محمد حسینی به عنوان مربی بدنساز در این دوره از مسابقات شرکت می کند.

ترکیب تیم بانوان نیز با مهسا افسانه در کاتای انفرادی، پریسا رحمانی، مهری یزدانی و مائده نصیری در کاتای تیمی، سحر کرجی، فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، الهه رضازاده، حمیده عباسعلی، سمیرا ملکی پور، طراوت خاکسار در کومیته تیمی و انفرادی بانوان تشکیل شده است. فریبا بداغی(سرمربی بانوان) زهرا صمدی(مربی) هدایت تیم بانوان را بر عهده دارند.

عبدالرضا صحرانورد به عنوان سرپرست فنی تیم فوق را همراهی می کند. ضمن اینکه علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته نیز برای حضور در انتخابات اتحادیه کارته آسیا در این سفر همراه تیم ملی می باشد.

دیدگاه‌ها