کد خبر : 1263257 | 07 شهریور 1394 ساعت 11:10 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

تختی مورد احترام تمام کشتی دوستان سراسر جهان است

کورتانیدزه: کشتی در خون ایرانی‌هاست

دارنده دو مدال برنز المپیک گفت: کشتی در خون ایرانی‌هاست، مردم کشتی را خیلی دوست دارند و این ورزش را به خوبی درک می‌کنند.

کورتانیدزه: کشتی در خون ایرانی‌هاست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون کشتی، الدار کورتانیدزه، قهرمان سابق کشتی آزاد گرجستان که به عنوان میهمان ویژه در مراسم روز تولد جهان پهلوان تختی که به عنوان روز کشتی نامگذاری شده است، حضور داست، با بیان این مطلب افزود: همزمان با شب تولد جهان پهلوان تختی که مورد احترام تمام کشتی دوستان در سراسر جهان است به ایران سفر کردم و خوشحالم که در جمع قهرمانان کشتی ایران در جشن تولد این مرد بزرگ حضور داشتم.

دارنده 2 مدال طلا و 2 نقره جهان ادامه داد: تختی یک مرد بزرگ است و نامگذاری روز تولد وی، بعنوان روز کشتی در ایران یک حرکت ارزشمند است. مردم بزرگترین سرمایه کشتی ایران هستند که به خوبی این رشته را می‌شناسند و هر بار که به ایران آمده‌ام، با مهمان‌نوازی مردم خونگرم ایران دلگرم شده‌ام.

دارنده 2 مدال برنز المپیک در پایان خاطر نشان کرد: ایرانی‌ها همیشه این شانس را داشته‌اند که قهرمان جهان شوند و وقتی کشتی‌گیران ما در مسابقات با یک کشتی‌گیر ایرانی مسابقه دارند، می‌گویم اگر بتوانیم پیروز شویم، کشتی‌گیرمان فینالیست می‌شود.

دیدگاه‌ها