کد خبر : 1263277 | 07 شهریور 1394 ساعت 11:17 | 38.3K بازدید | 1 دیدگاه

مهمانی شام یاران سالگادو بهم خورد

وقتی ستاره ها مسئولان را سرکار گذاشتند

در شرایطی که وعده داده شده بود پایان حضور تیم ستارگان در ایران با ضیافت شامی همراه باشد غریب به اتفاق بازیکنانی که تحت عنوان تیم یاران سالگادو به ایران آمده بودند در این مراسم شرکت نکردند.

وقتی ستاره ها مسئولان را سرکار گذاشتند
به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در شرایطی رقم خورد که خبرنگاران و عکاسان مختلف برای پوشش ضیافت خود را به محل هتل رسانده بودند اما از بین بازیکنان تیم یاران سالگادو، تنها ویتور بایا، گلر خوش اخلاق پرتغالی در جمع مردم حضور پیدا کرد.

نکته جالب در این باره این بود که اکثریت بازیکنان برای ضیافت شام به محل دیگری رفته بودند در عین حال این موضوع نیز گفته می شد که با توجه به قرارداد آنها، این بازیکنان که جملگی پیشینه ای درخشان در فوتبال دنیا دارند، حاضر به حضور بیشتری در بین مردم و جمعیت رسانه ای نیستند، این رویه ای آشناست که پیش از این نیز تیم میلان آن را انجام داده بود و همانطور به خاطر می آورید پائولو مالدینی، کاپیتان آن تیم نیز حاضر نشد در ساعاتی خارج از زمان مسابقه، بین مردم و یا در رسانه ها حاضر شوند.

ستارگان بین المللی تیمی که تحت عنوان یاران سالگادو به ایران آمده است در نهایت شب گذشته ایران را ترک کردند، در حالیکه حضور کمتر از 24 ساعته آنها در تهران خبرساز بوده و حاشیه های بسیاری نیز آفرید. باید دید که آنها بعدها در مصاحبه ها و صفحات شخصی شان درباره سفر به ایران چه خواهند نوشت.

دیدگاه‌ها