کد خبر : 1263284 | 07 شهریور 1394 ساعت 12:13 | 35.3K بازدید | 7 دیدگاه

علی کریمی در گرفتن پیراهن فیگو پیش دستی کرد

نوازی:دوست دارم‌به‌استقلال‌کمک‌کنم‌امانمی‌شود

هافبک سابق استقلالی که در بازی دیروز ستارگان ایران و جهان آماده نشان داد به گفته خودش دوست دارد دوباره به میادین سبز بازگردد اما آنقدر بی رحمی دیده که از بازگشت می ترسد!

نوازی:دوست دارم‌به‌استقلال‌کمک‌کنم‌امانمی‌شود
به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی در مورد شکست ستارگان ایران در دیدار دیروز که البته نمادین بود گفت: فرق ما با تیم حریف این بود که موقعیت آنها درون دروازه شد، ما هم موقعیت داشتیم ولی نتوانستیم به گل تبدیلشان کنیم ولی در کل سطح فوتبال آنها با ما خیلی فرق می کند. آنها چه از لحاظ فنی و شرایط بدنی از ما خیلی بهتر بودند و هماهنگ عمل کردند.

او در مورد تفاوت شرایط بدنی بازیکنان تیم ستارگان و آماده بودن آنها نسبت به ستارگان ایران نظرش را اینگونه بیان کرد: دلیلش این است که آنها وقتی فوتبالشان تمام می شود تمرین و بازی کردن را کنار نمی گذارند و همچنان حرفه ای زندگی می کنند و در این جور بازی ها که هر ازگاهی پیش می آید، حداقل حیثیت خود را حفظ می کنند و بازی خوبی انجام می دهند. در عوض زمانی که بچه های ما فوتبال را کنار می گذارند بیشتر به فکر استراحت هستند و به همین دلیل اضافه وزن می آورند.

نوازی در مورد درگیری با فیگو در صحنه ای از بازی ادامه داد: فیگو آمد دریبل کند، من توپ را گرفتم که به مچ پایش گیر کرد و پایش درد گرفت. من هم توپ را پس دادم و بعدش از او عذرخواهی کردم.

هنگامی که از ستاره فوتبال ایران سوال شد پیراهنی را از ستارگان جهان به یادگار گرفته یا خیر پاسخ داد: نشد که یادگاری بگیرم! دوست داشتم پیراهن فیگو را بگیرم اما او زودتر قولش را به علی کریمی داده بود.

نوازی که در دیدار نمادین دیروز آماده نشان داد با اشاره به این قضیه در پایان افزود: راستش برای بازگشت به فوتبال خیلی دیر شده وگرنه دوست داشتم بازی کنم. خیلی در این فوتبال اذیت شدم ای کاش جوان تر بودم و می توانستم به تیمم استقلال کمک کنم، قسمت ما هم اینگونه رقم خورد. در حال حاضر که تمرین می کنم یکسری ها من را مسخره می کنند ولی من سعی می کنم در حالت آمادگی بمانم.

دیدگاه‌ها