کد خبر : 1263287 | 07 شهریور 1394 ساعت 12:21 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

توکلیان:‌

امیدورام طحان جای خالی یزدانی را پر کند

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان ابراز امیدواری کرد نماینده وزن 97 کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی موفق ظاهر شود.

امیدورام طحان جای خالی یزدانی را پر کند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم امیر توکلیان، درباره شرایط آزادکاران برای حضور در مسابقات جهانی گفت: خوشبختانه بچه‌ها در شرایط خوبی به سر می‌برند و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. هر آنچه در اختیار و بر عهده کادر فنی بوده، انجام داده‌ایم و امیدواریم با کسب بهترین نتایج دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی ادامه داد: بهترین کشتی‌گیران را برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب کرده‌ایم و بر اساس فرایند عمل کردیم تا ثابت کنیم اجرای قانون بیش از هر چیزی برای فدراسیون کشتی و کادرفنی اهمیت دارد. تیم بسیار پرامیدی داریم و امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج درخشان دل مردم ایران را شاد کنیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره انتخاب عباس طحان به عنوان نماینده وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی تصریح کرد: بعد از مصدومیتی که گریبان یزدانی را گرفت، بهترین گزینه برای این وزن عباس طحان بود چرا که هم در مسابقات انتخابی و هم در جام زیلکوفسکی شایستگی‌های خودش را نشان داده بود، البته محمدیان هم در کنار تیم و برای کسب تجربه به آمریکا اعزام خواهد شد. وی کشتی‌گیر جوانی است و آینده متعلق به اوست اما امیدوریم طحان با ارائه کشتی‌های هجومی و رو به جلو جای خالی یزدانی، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد را در مسابقات جهانی پر کند و احساس خلأ در این وزن نکنیم.

دیدگاه‌ها