کد خبر : 1263311 | 07 شهریور 1394 ساعت 13:26 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

آقایی: مقابل ملوان طرح و برنامه داشتیم

در هفته ای که گذشت گسترش فولاد توانست در انزلی ملوان را شکست دهد و نکته جالب مدت زمان زیادی بود که تیمهای تبریزی در انزلی به پیروزی نرسیده بودند.

آقایی: مقابل ملوان طرح و برنامه داشتیم
در همین رابطه با عباس آقایی مربی گسترش که به خاطر ارتباط خوبش با بازیکنان در این بازی در کنار لب خط هم چندین بار دیده شد صحبت کردیم.

عباس آقایی مربی گسترش به "ورزش سه" می گوید: ما در بازی مقابل ملوان عالی بودیم چراکه از قبل از بازی این تیم را کامل آنالیز کرده بودیم و با طرح و برنامه مقابل این تیم قرار گرفتیم و از همان نقطه هایی که آنالیز کرده بودیم به این تیم ضربه زدیم.

هافبک سابق پرسپولیس در ادامه می گوید: ما در زمین انزلی که باران زیادی هم آمده بود انصافاً کار بزرگی کردیم و توانستیم ملوانی که در چند مسابقه گذشته خود نتایج خیلی خوبی گرفته بود را در انزلی در مقابل چشم هوادارانش شکست دهیم و این نشان از قدرت تیمی ما دارد و خدا را شکر می کنیم که توانستیم دل مردم تبریز را شاد کنیم.

آقایی مربی گسترش در پایان می گوید: این پیروزی علاوه بر کمک شایانی که به ما در جایگاه جدول رده بندی کرد ویژگی خاص دیگری هم داشت و آن هم پیروزی یک تیم تبریزی پس از انقلاب در انزلی بود که این خودش یک رکورد خوب برای تبریزی ها است و از این بابت هم خوشحالیم .

امیدوارم بتوانیم با تلاش بچه ها که در این بازی فوق العاده بودند و همچنین با درایت آقای کمالوند این روند خوب را ادامه دهیم چراکه با وجود بچه های تیم ما جایگاه گسترش در بالای جدول است و امیدوارم در ادامه هم در کورس بالای جدول باشیم.

دیدگاه‌ها