کد خبر : 1263315 | 07 شهریور 1394 ساعت 13:44 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی با خرد جمعی انتخاب شد

عباسی: برای رمضانی شرط نگذاشتیم

محمد عباسی مدیر عامل سیاه جامگان ابومسلم بعد از انتصاب رمضانی به عنوان مربی گفت: امیدوارم که نوبت حضور مربیان اخلاق مداری مثل سعید رمضانی برسد.

عباسی: برای رمضانی شرط نگذاشتیم
عباسی به خبرنگلار "ورزش سه"، گفت: با توجه به شناختی که ما از آقای رمضانی داشتیم بعد از استعفای آقای خطیبی او اولین گزینه جایگزینی ایشان بود. تنها دلیلی که ما دست نگه داشته بودیم این بود که آقای رمضانی مشکل قلبی دارد و ما نمی خواستیم استرس بیش از اندازه این حرفه باعث ناراحتی او شود. اما زمانی که خود او عنوان کرد مشکلی با قبول این مسوولیت ندارد. ما هم از حضور او روی نیمکت سیاه جامگان استقبال کردیم.

او ادامه داد: آقای رمضانی مثل رضا مهاجری از مربیان با اخلاق است و همواره از روز تشکیل باشگاه سیاه جامگان ما دوست داشتیم که بتوانیم کاری کنیم که باشگاهی اخلاق مدار و متفاوت داشته باشیم که با حواشی بیگانه باشد. به خصوص اینکه ما در مشهد هستیم و باید نشانه هایی از محبت اهل بیت و امام رضا(ع) نشان دهیم. امیدوارم دیگر نوبت به مربی های اخلاق مداری چون سعید رمضانی برسد که خودشان را نشان دهند.

وی افزود: آقای رمضانی از روز اول هم مسوولیت بستن تیم و اردو ها را شخصا بر عهده داشت و در حقیقت کل بار تیم روی دوش ایشان بود. خوشبختانه همه تیم از هیات مدیره و من و کاپیتان گرفته روی انتخاب ایشان توافق داشتیم و رمضانی روی خرد جمعی انتخاب شده است. مخصوصا اینکه عنایتی کاپیتان ما گفت اگر آقای رمضانی انتخاب شود ما همه تلاشمان را می کنیم که تیم نتیجه بگیرد. این صحبتها از طرف عنایتی خیال من را راحت کرد.

عباسی گفت: درست است که مربی سیاه جامگان در هفته چهارم لیگ استعفا داشت. ولی اصولا سیاست باشگاه سیاه جامگان این است که برای مربی شرط نگذارد و زمانی که کسی را برای این عنوان انتخاب کرد به او فرصت لازم داده شود. این مساله در مورد آقای خطیبی هم صدق می کرد و اگر به 4 سال حضور آقای مهاجری هم نگاه کنید می بینید که ما روزهای بحرانی هم زیاد داشتیم ولی اعتقادی به تغییرات زیاد در تیم نداریم و با وجود اینکه در حال حاضر آقای مهاجری از ما جدا شده ولی هنوز با هم در تماس هستیم و تصمیم جدایی ایشان با توافق طرفین صورت گرفت.

دیدگاه‌ها