کد خبر : 1263316 | 07 شهریور 1394 ساعت 13:53 | 100.9K بازدید | 37 دیدگاه

داور یک پنالتی برای ما نگرفت

استیلی: خداداد گلایه کرد و مجیدی رفت

حمید استیلی سرمربی ملوان که در تیم ستارگان ایران یکی از شماره هفت های حاضر در زمین بود، ادعا کرد دعوای خداداد عزیری و فرهاد مجیدی جزئی بوده است.

استیلی بعد از این دیدار در همین رابطه و شرایط ملوان به "ورزش سه" گفت: به نظر من این بازی باعث شد هواداران بازیکنان سرشناس جهان را در آزادی ببینند و اتفاق خوبی رخ داد. فقط امیدوارم این بازی ها بیشتر برگزار شود و ما هم بیشتر تمرین کنیم تا با آمادگی کامل به زمین برویم.شرایط بازیکنان ما هم بد نبود و برخلاف بازی با آث میلان چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم.اما در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم و وگرنه می توانستیم گل بزنیم.

خداداد گلایه کرد و مجیدی رفت

استیلی درگیری شدید بین خداداد عزیزی و فرهاد مجیدی را فقط یک مشاجره لفظی عنوان کرد و گفت: مساله خاصی نبود و فقط دو طرف مشاجره لفظی داشتند و درگیری اتفاق نیفتاد. خداداد با اجازه کادر فنی و بزرگترها چند دقیقه ای صحبت کرد و از روند بازی گلایه کرد. بعد از حرف های خداداد، مجیدی دوش گرفت و تصمیم گرفت ورزشگاه را ترک کند.

نمی دانستیم چند شماره 7 وجود دارد

استیلی در مورد شماره هفت های زیاد در تیم ستارگان هم گفت:از قبل پیراهن ها اماده شده بود و ما خودمان هم نمی دانشتیم چند تا شماره هفت داریم . چون اسم ها روی لباس ها نوشیه شده بود ما هم با همان پیراهن ها بازی کردیم.

داور یک پنالتی برای ما نگرفت

در بازی با گسترش فولاد نباید بازی را واگذار می کردیم اما این اتفاقات در فوتبال می افتد. شب قبل از بازی باران شدیدی آمده بود و حتی همه دیدند که در جریان بازی هم چه بارانی در حال باریدن بود. با توجه به این شرایط یک گل زدیم که داور مردود اعلام کرد و یم پنالتی هم برای ما نگرفتند.باید بگویم گل دقیقه یک گسترش فولاد برنامه ما را بهم ریخت اما باز هم فرصت داشتیم.

دیدگاه‌ها