کد خبر : 1263318 | 07 شهریور 1394 ساعت 13:55 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

دوسال مردم را اذیت کردیم

خینفر: بعد از گرما بهانه شان چیست ؟

هادی خینفر می گوید تیم های خوزستانی نیاز به حمایت پیشکسوتان و هواداران خود دارند.

خینفر: بعد از گرما بهانه شان چیست ؟
هادی خنیفر در گفت و گو با " ورزش سه " درباره ی بازی با تراکتور سازی گفت : بازی خوبی برابر تیم خوب تراکتور سازی انجام دادیم ، بعد از سه باخت و یک تساوی این نتیجه در تبریز راضی بخش بود گرچه می توانستیم پیروز میدان باشیم.هدف ما در هر 5 بازی گرفتن 8 امتیاز است که در راند اول به 10 امتیاز رسیدیم و دیگر فکر راند اول نیستیم وبرای ما تمام شده است و تنها باید به 5 بازی دوم فکر کنیم.

کاپیتان استقلال خوزستان در ادامه گفت: تیم ما امسال جوانان بسیار با انگیزه ای دارد که ما سعی می کنیم با آنها مدام صحبت کنیم تا انگیزه شان کم نشود.ما هنوز کاری نکرده ایم و باید خیلی موفق تر از این ها باشیم. باید همگی دست در دست هم دهیم تا استقلال خوزستان را موفق کنیم. ما دوسال با تک ماده و تفاضل گل در لیگ ماندیم و مردم را اذیت کردیم حال وقت تلافی رسیده است تا آنها را خوشحال کنیم.

خنیفر درباره ی بردهایشان در اهواز و تاثیر گرما در آنها گفت: من نمی دانم بر چه اساس بعضی این صحبت ها را انجام می دهند. اگر تیمی مانند پرسپولیس برای بازی یک روز در به این گرما می رسد ما هر روز هفته در اینجا تمرین می کنیم و آب بدنمان هر روز کم می شود و برایمان دردسر ساز می شود. به زودی گرما تمام می شود و منتظریم بببینیم بهانه ی بعدی آنها پس از گرما چیست.

هافبک استقلال خوزستان در انتها درباره وضعیت تیم های خوزستانی گفت: تنها چیزی که می توانم بگویم هم ما، هم فولاد و هم استقلال اهواز نیاز به حمایت از طرف پیشکسوتان را داریم.الان وقت این است که همه در کنار تیم ها باشند.هم ما بتوانیم روند خود را حفظ کنیم و هم استقلال اهواز و فولاد خوزستان خود را بالا بکشند.حیف است اکنون که زمان است به تیمی مانند فولاد کمک نکرد و در هفته های پایانی اظهار ناخوشایندی از وضعیت کرد.

دیدگاه‌ها