کد خبر : 1263320 | 07 شهریور 1394 ساعت 14:03 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

نباید اجازه بدهیم تیم مان وارد حاشیه شود

بایرامی: در تراکتور همه گلزن هستند

مهاجم جوان سرخپوشان تبریز میگوید وظیفه شان حمایت از تراکتورسازی است و هواداران نیز باید در این راه همراهی شان کند.

بایرامی: در تراکتور همه گلزن هستند
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بایرامی در مورد بازی مقابل استقلال خوزستان در هفته پنجم و کسب تساوی گفت: نیمه اول خوب نبودیم اما نیمه دوم موقعیت داشتیم اما به گل نرسیدیم.

وقتی از مهاجم تراکتور سوال شد علت نتیجه نگرفتن تیمش را در چند بازی اخیر چه می داند پاسخ داد: 11، 12 بازیکن جدید به تراکتورسازی اضافه شده اند. چند خارجی هم داریم و زمان می برد که تیم هماهنگ شود. اگر توجه کرده باشید تیم هایی که پارسال خوب نتیجه می گرفتند، امسال وضعیتشان خوب نیست. تیم هایی مثل نفت، فولاد و ... امیدوارم در این تعطیلات به تراکتور کمک کند و تیم مان بهتر شود.

بایرامی در پاسخ به این سوال که آیا کمتر بازی کردنش به دلیل مصدومیت بوده یا خیر پاسخ داد:در کل نظر تونی در این بین مهم است ولی بعد از بازی با نفت تهران متاسفانه مصدومیتی جزیی گریبانگیر من شد که نتوانستم یک هفته بازی کنم و بعد از آن هم کمتر بازی کردنم صلاح تونی بود. بازی کردن یا نکردن من مهم نیست. در مورد شرایط تراکتور هم باید بگویم درست است تیم ما نتیجه نگرفته اما ما باید تراکتور را امسال قهرمان کنیم چون قهرمانی حق باشگاه،بازیکنان و هواداران تراکتور است.

مهاجم تراکتور در مورد مشکل گلزنی تیمش گفت: مشکل هماهنگی که برطرف شود، مشکل گلزنی هم برطرف خواهد شد. در ضمن در تراکتورسازی اینگونه نیست که تنها آن فردی نوک حمله بازی کند، گل بزند. از ثاقبی گرفته تا سامان و رفیعی و بختیار همه گلزن هستند. به تماشاگران قول می دهیم که جبران کنیم و همانند پارسال تراکتور در هر بازی 2، 3 گل بزند.

بایرامی در پایان افزود: ما نباید بگذاریم تراکتورسازی به حاشیه برود، ما باید از آقای تونی حمایت کنیم. از هواداران نیز می خواهیم دلسرد نشوند و مثل همیشه چه در روزهای خوب و چه بد کنار تیمشان باشند.

دیدگاه‌ها