کد خبر : 1263323 | 07 شهریور 1394 ساعت 14:16 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه به طارمی می گفتم بازیکن بزرگی خواهی شد

نوری: ناراحتم اما برای تیم ملی دعا می کنم

محمد نوری در لیست جدید تیم ملی هم حضور ندارد تا همه منتظر پاسخ روشنی از کارلوس کی روش درباره چرایی عدم دعوت از کاپیتان سابق پرسپولیس و حال حاضر مسیمیر باشند.

نوری: ناراحتم اما برای تیم ملی دعا می کنم
به گزارش "ورزش سه"، هافبک تهاجمی پرسپولیس که با حضور در تیم مسیمیر در پست هافبک دفاعی به میدان می رود در لیست جدید کارلوس کی روش برای دو بازی برابر هند و گوام نیز حضور ندارد. این در حالی است که تمام لژیونرهای ایرانی حاضر در لیگ ستارگان به تیم ملی دعوت شده اند. نوری در گفتگو با "ورزش سه" درباره آخرین شرایط خود و البته تیم پرسپولیس حرف زد که در ادامه می خوانید.

برای موفقیت تیم ملی دعا می کنم

هیچ وقت اعتراضی به عدم دعوتم نداشتم و این بار هم مسلما همینطور است. به نظر کارلوس کی روش احترام می گذارم و منتظر آغاز لیگ ستارگان می مانم تا با بازی هایم او را ترغیب به دعوتم کنم. در حال حاضر برای موفقیت تیم ملی در دور اول انتخابی جام جهانی آرزوی موفقیت می کنم و از ته دل شادی مردمم را به واسطه موفقیت های تیم ملی می خواهم. هر بازیکنی دوست دارد پیراهن تیم ملی کشورش را برتن کند و حس غرور و البته افتخار بابت این قضیه می کند. من هم تلاش می کنم تا بار دیگر به آن برسم و از تلاش دست برنخواهم داشت.

دوست دارم نماینده خوبی برای کشورم باشم

شرایط آب و هوایی قطر واقعا خیلی بد است و این شرایط بدی را برای همه به وجود آورده است. حتی ژاوی هم در مصاحبه هایش به این نکته اشاره کرده بود. با همه این ها انگیزه زیادی دارم تا عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم و به واسطه آن نماینده خوبی برای کشورم باشم. بستن بازوبند کاپیتانی مسیمیر هم انگیزه هایم را بیشتر کرده و امیدوارم با دعای خیر مردم و هواداران پرسپولیس موفق باشم.

نقش برانکو در پرسپولیس انکار ناپذیر است

قبلا گفته ام و باز هم می گویم، برانکو از نظر فنی چیزهایی زیادی برای گفتن دارد و این را می توانید از نوع و سبک بازی پرسپولیس مشاهده کنید. پرسپولیس در هفته های گذشته هم اسیر عوامل دیگری شد که در نتیجه گیری ناموفق بود. از نظر فنی بهترین بازی ها را از این تیم شاهد بودیم و مسلما نقش برانکو در آن انکارناپذیر است. مطمئن هستم پرسپولیس روز به روز بهتر خواهد شد و در این فصل انتظارات را برآورده می کند.

طارمی فوق العاده است، پرسپولیس بهتر

بازی پرسپولیس برابر فولاد را دیدم و برای اولین بار پرسپولیس در اهواز از تیم حریف سرتر بود و نتیجه آن را هم گرفت. برابر سپاهان هم تیم برتر بودیم و اسیر اشتباهات داوری و فردی شدیم. پرسپولیس رفته رفته از نظر فنی و تاکتیکی به شرایط ایده آل خواهد رسید و هواداران مطمئن باشند به خواسته این فصل شان خواهند رسید. طارمی در بازی با فولاد همچون بازی های گذشته فوق العاده بود و جا برای پیشرفت بیشتر دارد.

طارمی بازیکن بزرگی خواهد شد

از زمانی که طارمی به پرسپولیس آمد به عنوان بازیکنی که چند سال بیشتر در فوتبال حرفه ای بوده به او توصیه کردم حواسش بیشتر باشد و اسیر حواشی تیمی بزرگ به اسم پرسپولیس نشود. اسم پرسپولیس هم کافی است تا بازیکن در آن غرق شود و خوشحالم که طارمی هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی پتانسیل لازم برای اینکه بازیکن بزرگی شود را دارا بود. او هنوز هم جا برای پیشرفت دارد و خوشحالم به شایستگی هایش رسید و در تیم ملی هم حضور دارد و مطمئنا بازیکن بزرگتری نیز خواهد شد.

دیدگاه‌ها