کد خبر : 1263326 | 07 شهریور 1394 ساعت 14:29 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

کهنسال پدیده مسابقات است

عملکرد کمانداران ایران در آلمان فوق العاده بود

عضو تیم ملی جانبازان و معلولین گفت:‌ با وجود اینکه تیم کاملی در مسابقات جهانی نداشتیم موفق به کسب 4 سهمیه شدیم و این تعداد سهمیه با توجه به شرایطی که ذکر شد و نتایج سایر تیم‌ها، قابل توجه و فوق العاده است.

عملکرد کمانداران ایران در آلمان فوق العاده بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، ابراهیم رنجبر، عضو تیم ملی جانبازان و معلولین درباره مسابقات جهانی آلمان گفت: برای اولین بار بود که شاهد حضور این تعداد کماندار در یک رویداد تیراندازی با کمان بودیم و مسابقات جهانی آلمان با 262 شرکت کننده در زمره پر تعداد ترین مسابقات در این رده بود.

وی افزود: امتیاز کسب سهمیه از این رقابت ها، حساسیت‌ها را دوچندان کرده بود و فشار روانی ناشی از آن روی تمام ورزشکاران احساس می‌شد. علاوه بر این حضور تعداد زیاد کمانداران رقابت‌ها را حساس و نزدیک بهم کرده بود. تنها در ریکرو مردان 70 کماندار در مرحله مقدماتی حضور داشتند که من و رحیمی با اختلاف امتیاز بسیار جزئی، در رده چهارم و پنجم جدول قرار گرفتیم و به مرحله حذفی راه یافتیم.

کماندار تیم ملی جانبازان و معلولین خاطر نشان کرد: سطح بالای این مسابقات را نیز می‌توان از ناکامی بسیاری از قهرمانان پارالمپیک و مسابقات پاراآسیایی سنجید که تعداد زیادی از آنها حتی نتوانستند در جمع 16 نفربرتر قرار بگیرند. همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، اولویت اول تیم ما کسب سهمیه و بعد مدال آوری بود. خوشبختانه با وجود اینکه تیم کاملی نداشتیم و نفراتمان به نسبت تیم‌های دیگر کمتر هم بود، موفق شدیم 4 سهمیه بدست آوریم و این تعداد با توجه به شرایطی که ذکر شد و نیز نتایج سایر تیم‌ها، قابل توجه و فوق العاده است.

رنجبر ادامه داد: در ریکرو مردان سهمیه را کامل گرفتیم و در زنان نیز یک سهمیه توسط محدثه کهنسال به دست آمد که جدای از سهمیه، حضور او به عنوان جوانترین ورزشکار و عملکرد بسیار خوبش او را تبدیل به پدیده مسابقات کرده است. در کامپوند هم نوری توانست یک سهمیه بدست آورد و در مجموع تمامی اعضای تیم تلاش خود را کردند تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند. رحیمی علاوه بر کسب سهمیه، شانس دریافت یک نشان را نیز دارد و امیدوارم فردا با موفقیت در رقابتی که پیش رو دارد بتواند نشان برنز را کسب کرده و افتخاری مضاعف برای تیم ملی کشورمان به دست آورد.

دیدگاه‌ها