کد خبر : 1263327 | 07 شهریور 1394 ساعت 14:33 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیگیرینی: باید این فصل جام ببریم

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد که تیمش هیچ بهانه ای برای عدم موفقیت در این فصل ندارد و باید جام بگیرد.

پیگیرینی: باید این فصل جام ببریم
به گزارش "ورزش سه"، پس از فصل بدون جام، سیتی بازیکنانی مثل رحیم استرلینگ و نیکولاس اوتامندی را به خدمت گرفت و احتمالا کوین دی‌بروین نیز به جمع سیتیزن‌ها اضافه خواهد شد. پیگرینی نیز عنوان کرد که تیمش در هر صورت باید در طول این فصل جام به دست آورد.

او گفت:" فصل گذشته کمی محدودیت داشتیم ولی این فصل هیچ بهانه‌ای برای جام نگرفتن نداریم. تیم باید مثل هر سال جام ببرد. کار آسانی نیست زیرا رقبای قدرتمندی در لیگ برتر و چمپیونزلیگ داریم. ولی باید تلاشمان را برای آن انجام دهیم. بهترین راه برای رسیدن به این هدف این است که یک ترکیب خوب داشت. این کاریست که برای آن تلاش می‌کنیم و روز سه شنبه این ماموریت با اتمام نقل و انتقالات، به پایان می‌رسد."

سیتی در دو فصل گذشته از تمامی تیم‌ها بیشتر گلزنی کرده ولی در بین چهار تیم برتر نیز بیشترین تعداد گل را دریافت کرده است. با این حال، پیگرینی عنوان کرد که قصد تغییر در سیستم تیمش را ندارد.

او گفت:" چیزی که هیچگاه آن را قبول نخواهم کرد، تغییر سبک تیم خواهد بود زیرا نتیجه لازم را به دست نخواهیم آورد. دو فصل پیش اینجا شروع به کار کردم. در فصل اول، دو جام بردیم و بیشترین گل را زدیم. دوست ندارم سبک تیم را تغییر دهم زیرا به نظر من، هواداران از فوتبال هجومی ما لذت می‌برند."

دیدگاه‌ها