کد خبر : 1263329 | 07 شهریور 1394 ساعت 14:43 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

زادمهر: پر‌سپولیس مشکل مالی دارد

عضو هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس در واکنش به صحبت‌های سرپرست این باشگاه می‌گوید پر‌سپولیس مشکلات مالی زیادی دارد.

زادمهر: پر‌سپولیس مشکل مالی دارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا محمدرضا زادمهر، درباره آخرین وضعیت باشگاه پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: پس از برد شیرینی که مقابل فولاد به دست آوردیم، در حال‌ حاضر روحیه تیمی ما واقعا خوب است و امیدواریم که در آینده بتوانیم این نتایج خوب را ا‌د‌ا‌مه‌ بدهیم. البته پیروزی‌های ما باید از بازی اول شروع می‌شد، اما همانطور که همه می‌دانند کمی بد شانسی آوردیم و نتوانستیم به آنچه می‌خواستیم برسیم.

او افزود: تیم ما بازیکنان جوان و مستعد خوبی دارد و مطمئنا با حضور مربی بزرگی همچون برانکو ایوانکوویچ می‌تواند در آینده هم زیبا بازی کند و هم نتیجه‌ بگیرد. امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد.

عضو هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس درباره آخرین وضعیت انتخاب اسپانسر هم گفت: آقای طاهری پیگیر امور هستند. او مذاکراتی را با شرکتی انجام داده است و قرار است فردا (یکشنبه) در جلسه هیات مدیره آن را مطرح کند تا پس از موافقت هیات مدیره قرارداد با آن شرکت امضا شود.

روز چهارشنبه علی اکبر طاهری در مصاحبه‌ای که با ایسنا داشت درباره انتخاب اسپانسر گفته بود باشگاه پر‌سپولیس با وجود نداشتن اسپانسر مشکل مالی ندارد، زادمهر درباره این اظهارات، گفت: فکر نمی‌کنم این موضوع درست باشد. باشگاه پر‌سپولیس خیلی مشکل مالی دارد و اگر اسپانسر جذب شود خیلی از مشکلاتمان حل خواهد شد.

عضو هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس در ادامه درباره حضور ستارگان فو‌تبا‌ل جهان در ایران هم گفت: کار خیلی خوبی بود. مطمئنا حضور بازیکنان بزرگ دنیا در ایران می‌تواند به فو‌تبا‌ل ایران کمک کند. همه از بازی که روز گذشته انجام شد لذت بردند.

زادمهر در پاسخ به این سوال که چرا شما به ورزشگاه نیامدید، گفت: کسی مرا دعوت نکرده بود. البته اهل گله‌مندی از کسی نیستم.

دیدگاه‌ها