کد خبر : 1263333 | 07 شهریور 1394 ساعت 14:54 | 11.7K بازدید | 5 دیدگاه

تدبیر اسکوچیچ برای فراراز بحران

اسکوچیچ برای فرار از بحران به دنبال راه حلی بکر خواهد بود.

تدبیر اسکوچیچ برای فراراز بحران
به گزارش "ورزش سه" تیم فولاد خوزستان در انتهای جدول حال و روز خوشی ندارد و نوک پیکان انتقادات به سمت سرمربی کروات این تیم رشانه رفته است. دراگان که تاکتیکش در 5 هفته ی ابتدایی جواب نداده است ، مطمئنا سعی خواهد کرد تاکتیک تیمی خود را تغییر دهد تا به نتیجه برسد.

مربی کروات فولاد در بازی با پرسپولیس سوپرایز شد و سه تعویض اجباری انجام داد، او مجبور شد از جماعتی و بدرلو که هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده اند استفاده کند. مطمئنا دست او پس از آمدن مهرداد جماعتی، مهدی بدرلو و فشنگچی به شرایط بازی ، باز خواهد شد تا بتواند تیمش را تغییر دهد.

اسکوچیچ می تواند مهرداد جماعتی را در دو پست هافبک چپ یا دفاع چپ قرار دهد و البته او مطمئنا به یک بدرلوی آماده در میانه ی زمین نیاز دارد.بدرلو اگر به شرایط خوب گذشته باز گردد می تواند تاثیر مستقیم و به سزایی در موفقیت فولاد داشته باشد.

اسکوچیچ به رها شدن خانزاده از بند محرومیت امید دارد تا بتواند یک مدافع آخر تخصصی دیگر در لیستش داشته باشد و البته دیگر موضوعی که اسکوچیچ را کمی مشغول کرده است، خرید یک بازیکن اروپایی برای فولاد است. یک مهاجم درجه یک اروپایی تا جای خالی نانگ را در نوک پیکان حمله اش پر کند.

تمرینات فولاد خوزستان از امروز شروع می شود و آنها تا روز بازی با ذوب در اهواز خواهند ماند. اسکوچیچ که فهمیده است بازیکنانش توانایی بازی 90 دقیقه ای را ندارند بیش تر سعی خواهد کرد آمادگی بدنی آنها را بالاتر ببرد و به سطح ایده آل برساند تا هم در جام حذفی و هم برابر ذوب آهن پیروز شود. برد برابر ذوب و البته حریف جام حذفی اش می تواند اسکوچیچ را از بحران فراری دهد. دراگان تجربه های کنونی فولاد را در ملوان تجربه کرده است و امیدوار است که بتواند باز هم به مانند دو فصل قبل به لیگ با بردهای متوالی بازگردد.

دیدگاه‌ها