کد خبر : 1263341 | 07 شهریور 1394 ساعت 14:15 | 36.7K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش روز:

گرت بیل و شب سرنوشت ساز در برنابئو

گرت بیل در بازی امشب رئال مادرید برابر بتیس این فرصت را دارد تا اعتماد هواداران رئال مادرید را یک بار دیگر به خود جلب کند.

گرت بیل و شب سرنوشت ساز در برنابئو
به گزارش  "ورزش سه"، رئال مادرید پس از تساوی ناامید کننده برابر خیخون در هفته اول لالیگا، امشب در برنابئو اولین بازی خانگی فصل خود را برابر رئال بتیس برگزار خواهد کرد؛ تیمی که امسال بار دیگر به لالیگا بازگشته است. سوای اهمیتی که پیروزی در این دیدار برای شاگردان رافا بنیتس دارد، این بازی از یک منظر نیز برای گرت بیل حساس و سرنوشت ساز است.

ستاره ولزی که دو سال پیش با رقم 100 میلیون یورو تاتنهام را ترک و به رئال پیوست، در سال اول حضورش در جمع کهکشانی ها بسیار درخشید اما فصل گذشته برای او چندان موفقیت آمیز نبود. او نه همراه رئال مادرید به افتخار تیمی نایل آمد و نه خود توانست درخشش سال اول حضورش در رئال را تکرار کند و در برخی دیدارها نیز در برنابئو مورد اعتراض رئالی ها قرار گرفت.

بیل که با ورود بنیتس به رئال مادرید یک خط به عقب منتقل شده و در میانه زمین مورد استفاده قرار می گیرد، در بازی جام سانتیاگو برنابئو بین  رئال و گالاتاسرای نیز مورد انتقاد برخی از هواداران رئال قرار گرفت. بنیتس همچنان اصرار دارد که استفاده از بیل در خط میانی، باعث شکوفایی بهتر توانایی های این بازیکن می شود اما این مربی هنوز نتوانسته هواداران رئال مادرید را در این عقیده با خود همراه کند.

امشب بیل این فرصت را دارد تا با درخشش برابر بتیس، بار دیگر اطمینان و اعتماد هواداران رئال را به خود بازگرداند.  سرنوشت کاسیاس در فصل گذشته می تواند به نوعی این بار برای بیل تکرار شود. یک بازی ضعیف دیگر از سوی بیل ممکن است امشب با سوت و هوی هواداران مواجه شده و از همین ابتدای فصل، عرصه را بر بیل در مادرید تنگ کند.

ستاره ولزی که در مصاحبه روز گذشته خود با تلویزیون رئال مادرید، برخورد هواداران با خود در دو سال گذشته را خوب و مثبت ارزبابی کرد، امشب دیدار سرنوشت سازی را برابر بتیس پیش رو دارد؛ دیداری که محکوم به درخشش در آن و بازگشت به روزهای اوجش است.

دیدگاه‌ها