کد خبر : 1263343 | 07 شهریور 1394 ساعت 14:28 | 21.3K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با نایکی

نیمار: می خواهم وارد تاریخ فوتبال شوم

نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا پس از پشت سر گذاشتن بیماری اوریون، امشب در برابر مالاگا بار دیگر در ترکیب بارسلونا قرار خواهد گرفت.

نیمار: می خواهم وارد تاریخ فوتبال شوم
به گزارش "ورزش سه"، بیماری غیرمنتظره نیمار او را سه هفته از تمرینات به دور نگاه داشت و بارسا در غیاب او، سوپرکاپ اسپانیا را از دست داد؛هرچند که در سوپرکاپ اروپا موفق به شکست دادن سویا شد. امشب هواداران بارسلونا می توانند خوسحال باشند که یک بار دیگر مثلث تهاجمی MSN مشهورشان را در نوکمپ مشاهده خواهند کرد؛ مثلثی که پس از 84 روز، بار دیگر در یک بازی رسمی خودنمایی خواهد کرد.

نیمار که در مصاحبه اختصاصی با کمپانی نایکی شرکت کرده بود، در مورد بزرگترین هدفش در فصل جاری گفت:" دوست دارم همراه بارسلونا وارد تاریخ فوتبال شوم. امیدوارم فصل جدید، فصلی پر از افتخار و خوب چه به لحاظ فردی و چه به لحاظ تیمی برای من باشد. دوست دارم یک بار دیگر با بارسلونا قهرمانی های متعدد را جشن بگیرم."

نیمار در بخشی دیگر از مصاحبه گفت:" مهمترین چیز در زندگی برای من خوشحال بودن است. من انسانی شاد هستم و دوست دارم چه در زمین فوتبال و چه در زندگی شخصی ام خوشحال باشم و لذت ببرم. سعی می کنم همیشه نزدیک خانواده، دوستان و افرادی باشم که مرا دوست دارند. بازی کردن با پسرم یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که در زندگی انجام می دهم. در دنیا از چیزی نمی ترسم و فقط دوست دارم که از زندگی کردن لذت ببرم و شاد باشم."

دیدگاه‌ها