کد خبر : 1263345 | 07 شهریور 1394 ساعت 15:27 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

هدف من تثبیت سیاه جامگان در لیگ برتر راست

رمضانی: الگوی مربیگری ام ناصر حجازی است

سعید رمضانی به عنوان سرمربی سیاه جامگان انتخاب شد. او معتقداست این مسوولیت را به این دلیل بر عهده گرفته که دوست نداشت تیم سیاه جامگان در این شرایط تنها بماند.

رمضانی: الگوی مربیگری ام ناصر حجازی است
رمضانی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: با توجه به شرایطی که برای سیاه جامگان پیش آمد و جدایی آقای خطیبی بحث مربیگری من در تیم مطرح شد. از طرفی من هم بخاطر مشکلات قلبی که دارم و استرس و مشکلاتی که دراین حرفه وجود دارد، کمی روی این انتخاب تامل کردم. در نهایت دیدم اگر قرار باشد من به تیم کمک کنم بهترین شرایط در حال حاضر پذیرش پست مربیگری این تیم است.

او ادامه داد: اینکه شما می گویید بعضی ها شغل مربیگری را دوست ندارند. در مورد من صدق نمی کند. چون من به عنوان مربی به سیاه جامگان آمدم. بعد از آن به عنوان مدیر فنی و پس از آن رئیس سازمان فوتبال انتخاب شدم. البته در باشگاه بخاطر لطفی که به من داشتند، عناوین زیادی به من داده شد. ولی همواره بحث فنی زیر نظر من بود، اما هیچ وقت دوست نداشتم که این مساله در تیم حاشیه ای درست کند.

وی افزود: اگر امروز این مساله را پذیرفتم به این علت است که احساس کردم تیم تنها شده است. اگر نه هیچ چشم‌داشتی به این جایگاه ندارم. در ابتدای فصل هم پیشنهاد مربیگری به من شد ولی من دنبال این پست نبودم. اگر هم الان این تصمیم را گرفتم علت این بود که احساس کردم تیم به من احنیاج دارد.

رمضانی در رابطه با برنامه هایش در سیاه جامگان گفت: من یک هدف کوتاه مدت دارم که می خواهم سیاه جامگان با ارائه بازیهای زیبا نتیجه بگیرد و به ثبات برسد. وقتی که تیم آبدیده شد آن زمان است که همانطور که از قبل هم برنامه ریزی شده بود. برنامه ریزی منسجم تری برای هفته آینده است.

مربی سیاه جامگان در مورد اولین تجربه مربی گری اش در لیگ برتر گفت: من در مربیگری جوان هستم و تازه کار خودم را شروع کرده ام. هر روز باید دانش فنی خودم را ارتقاء دهم. در تیم سیاه جامگان هم دوستی و رفاقت خوبی حکم فرما است. بچه ها هم باور دارند که تیم می تواند نتیجه بگیرد. من هم مثل یک دوست در کنارشان هستم.

رمضانی در پایان گفت: الگوی من در مربیگری مرحوم ناصر حجازی است. کسی که من خیلی به او نزدیک بودم و همیشه منش و اخلاق مداری او را تحسین می کردم. به عقیده من فوتبال یک اتفاق گذرا است. آنچه که مهم تر است درست زندگی و رفتار کنیم تا از ما نام نیکی برجای بماند.

دیدگاه‌ها