کد خبر : 1263357 | 07 شهریور 1394 ساعت 15:52 | 10.3K بازدید | 11 دیدگاه

به زودی به تیم ملی بازخواهم گشت

رحمانی: فولادی ها در قلب من جا دارند

هافبک بازیساز و باتجربه تراکتورسازان تبریز که امسال به این تیم آمده معتقد است با ایجاد هماهنگی بیشتر و رفته به رفته شرایط سرخپوشان تبریزی بهتر خواهد شد.

رحمانی: فولادی ها در قلب من جا دارند
به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی در مورد وضعیت خودش و تراکتورسازی به گفت و گو پرداخت.

در ادامه جبران خواهیم کرد

در مورد بازی با استقلال خوزستان باید بگویم که من فکر می کنم نیمه اول بازی دلچسب نبود و هردو تیم خوب کار نکردند. شاهد نمایش جذابی نبودیم ولی نیمه دوم بهترشد وما توانستیم موقعیت هایی خلق کنیم. استقلال خوزستان نیز بازیکنان جوان خوبی دارد و در کل نیمه دوم بازی قشنگ تر شد. نشد که پیروز از میدان بیرون بیایم انشاالله بازی های بعدی جبران می کنیم.

باید رو به جلو کار کنیم

شاید این روزها اصلی ترین سوال هواداران تراکتوری و فوتبالی ها این باشد که چرا تراکتور در 5 هفته ابتدایی لیگ موفق به کسب نتایج خوبی نشده. به شخصه اعتقاد دارم تراکتورسازی باید رو به جلو و هجومی تر کار کند. بالاخره هواداران هم انتظار بیشتری از تراکتور دارند اگر ما از خودمان راضی باشیم هواداران به تبع بیشتر راضی هستند.

گلزنی من به زودی اتفاق می افتد

خیلی دوست دارم گل بزنم و بتوانم به روند خوبی که همیشه سعی داشتم داشته باشم ادامه دهم. اگر مجموع همه بازی ها را حساب کنید یعنی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا 30، 40 بازی دیگر پیش رو داریم قطعا گل زدن من هم اتفاق می افتد. مساله ای که واضح و روشن است این است که دوست دارم به ترکیب تراکتور برگردم و بتوانم به تیم کمک کنم. چند بازی است که به صورت ذخیره وارد می شوم و شرایط سخت است ولی در دقایقی که در زمین بودم، هر چه داشتم گذاشتم اما بعضی اوقات پیش می آید که آن چیزی که دلخواه آدم است انجام نمی شود. در کل به فکر تیم هستم و امیدوارم در بازی های آینده امتیازات را جمع کنیم.

انجام بازی دوستانه به ما کمک می کند

امسال چند بازیکن جدید به تراکتورسازی اضافه شده اند؛ بازیکنانی امثال من، سروش رفیعی، خلیل زاده و غیره. چند وقتی بود بازی نمی کردیم و تا بخواهیم هماهنگ شویم زمان می برد. به نظرمن اگر در این وقفه ایجاد شده چند بازی دوستانه انجام دهیم خیلی به ما کمک می کند.

از شعار علیه عباسی ناراحت شدم

در رابطه با بحث تغییر مربی باید بگویم که اصلا موافق نیستم و از هواداران می خواهم تحمل داشته باشند. در بازی با استقلال خوزستان شعارهایی علیه آقای عباسی داده شد که من خیلی ناراحت شدم. من کاری با دیگران ندارم و نظر شخصی خودم را بیان می کنم و لازم به ذکر است باید بگویم از زمانی که به تراکتور آمدم بگویم آقای عباسی برایم زحمت کشید و چیزی که معلوم است این است که مدیرعامل مان دوست دارد تیم نتیجه بگیرد و این را بگویم که او تمام تلاشش را برای نگه داشتن بازیکنانی که از تراکتورسازی جدا شدند، کرد و بچه هایی که جدید به این تیم آمدند همگی زحمت کشیدند. بار دیگر از هواداران تراکتور می خواهم صبور باشند که نتیجه گرفتن تیم را ببینند.

خیلی زود به تیم ملی بازخواهم گشت

همانطور که می دانید برای تیم ملی از من پاسپورت گرفته شده بود، اما قسمت نبود که در خدمت تیم ملی کشورم باشم. فقط برایشان آرزوی موفقیت می کنم و خوب بازی می کنم تا خیلی زود به تیم ملی برگردم.

فولادی ها در قلب من جا دارند

در رابطه با فولاد باید بگویم تمام بچه هایی که آنجا هستند و خود باشگاه در قلب من جا دارد، 12 سال در فولاد بازی و در خوزستان زندگی کردم.

دیدگاه‌ها