کد خبر : 1263365 | 07 شهریور 1394 ساعت 17:45 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

هکینگ:ولفسبورگ بدون دی بروین هم زنده میماند

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی ولفسبورگ، در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به منچسترسیتی قرار دارد.

هکینگ:ولفسبورگ بدون دی بروین هم زنده میماند
به گزارش "ورزش سه"، دی بروین فصل گذشته نقش بسیار مهمی در قهرمانی ولفسبورگ در جام حذفی و نیز نایب قهرمانی این تیم در بوندسلیگا ایفا کرد اما حالا در آستانه انتقالی 80 میلیون یورویی به سیتی قرار دارد. بسیاری بر این گمانند که ولفسبورگ بدون دی بروین و پرسیچ (او هم در آستانه جدایی قرار دارد)دچار افت خواهد شد اما دیتر هکینگ، سرمربی این تیم عقیده دیگری دارد.

او پس از برتری 3-0 تیمش برابر شالکه که بدون دی بروین و پرسیچ حاصل شد، به خبرنگاران گفت:" من می دانم که می توانم به تیمم اعتماد کنم. بازیکنان من چیزی برای اثبات کردن ندارند. همیشه ممکن بود دی بروین و پرسیچ مصدوم شوند؛ در آن صورت ما باید بازی های خودمان را می باختیم؟
ولفسبورگ پر از بازیکنان خوب و حرفه ای است که در هر بازی می خواهند پیروز باشند. حتی اگر یک یا دو بازیکن موثرمان غایب باشند نیز در این طرز تفکر تغییری به وجود نمی آید.

مقابل شالکه بهتر از هفته قبل برابر کلن بازی کردیم؛ حتی با وجود غیبت دو مهره مهممان. دی بروین و پرسیچ پس از بازی به رختکن آمدند و برد را به بازیکنان تبریک گفتند. بخاطر پیروزی بر شالکه خوشحالم و این اطمینان را می دهم که بدون دی بروین هم زنده خواهیم ماند."

دیدگاه‌ها