کد خبر : 1263369 | 07 شهریور 1394 ساعت 18:33 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با توتو اسپورت

میراندا: خاطره ساموئل و لوسیو را زنده می کنیم

میراندا، مدافع برزیلی جدید اینتری ها معتقد است که زوج او و جیسون موریو در خط دفاعی، می تواند یادآور زوج رویایی لوسیو-ساموئل باشد.

میراندا: خاطره ساموئل و لوسیو را زنده می کنیم
به گزارش "ورزش سه"، میراندا پس از چند فصل درخشش در ترکیب اتلتیکو مادرید، تابستان جاری راهی اینتر شد تا به وضعیت دفاعی نابسامان نراتزوری ها سر و سامان بدهد. در اولین بازی فصل اینتر برابر آتالانتا نیز که هفته گذشته برگزار شد(1-0 اینتر)، او همراه جیسون موریو، زوج دفاعی موفقی را تشکیل دادند.بسیاری این دو بازیکن را با ساموئل و لوسیو که سال 2009-2010، سه گانه را با اینتر فتح کردند، قیاس می کنند.

میراندا در همین رابطه به توتو اسپورت گفت:" من پیش از این موریو را می شناختم و چند بار در قالب بازی های باشگاهی و ملی مقابل او قرار گرفته بودم. اولین باری که کنار هم بازی می کردیم، خوشبختانه اوضاع خیلی خوب پیش رفت. موریو یک مدافع جوان و سرعتی است و به اعتقاد من قدرت و کیفیت بسیار بالایی نیز دارد و در مجموع، همه چیز برای تبدیل شدن به یک ستاره در او جمع شده است.
به شخصه سعی کرده ام از بازیکنانی که کنارشان بازی کرده ام چیزهای زیادی یاد بگیرم و همین مساله رمز موفقیت است. من دوست دارم در هر بازی پیروز شویم.

بسیاری من و موریو را با ساموئل و لوسیو مقایسه می کنند. از لحاظ برخی خصوصیات ما بسیار شبیه آنها هستیم اما باید توجه داشت که لوسیو و ساموئل همه جام ها را با اینتر به دست آوردند. ما فعلا در ابتدای راه هستیم اما امیدوارم بتوانیم خاطره آن زوج موفق را دوباره زنده کنیم."

دیدگاه‌ها