کد خبر : 1263371 | 07 شهریور 1394 ساعت 16:54 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین مهلت حل مشکل ITC پادوانی و پریرا

بخاطر جلسه هیات مدیره باشگاه سپاهان دوشنبه 9 شهریور آخرین مهلت حل مشکل ITC پریرا و پادوانی است.

آخرین مهلت حل مشکل ITC پادوانی و پریرا
به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه دوشنبه هفته جاری اصغر باقریان باید در جلسه هیات مدیره باشگاه پیرامون تمام مسائل تیم پاسخگو باشد. پنج شنبه گذشته باقریان مدیرعامل سپاهان طی نامه ای به وکلای پریرا و پادوانی آخرین مهلت حل مشکل ITC این دو بازیکن را تا پیش از جلسه روز دوشنبه عنوان کرد.

پیش از این هم باقریان عنوان کرده بود در صورتی که ITC پادوانی و پریرا صادر نشود این دو بازیکن از لیست سپاهان خارج خواهند شد و برای تقویت تیم و حضور پرقدرت در آسیا باید بازیکنان جدیدی جای آنها را بگیرند.

باقریان در این رابطه گفت: ما زمان زیادی را منتظر جواب فیفا و صدور ITC دو بازیکن خارجی تیم یعنی پریرا و پادوانی شدیم ولی در نهایت ما هم تا یک زمانی می توانیم منتظر آنها باشیم و بخاطر جلسه روز دوشنبه هیات مدیره من به وکلای این دو بازیکن اطلاع دادم که آخرین مهلت حل مشکل آنها روز دوشنبه است.

او افزود: باشگاه سپاهان طی نامه ای به صورت مکتوب از آنها سه سوال پرسیده که یکی از این سوال ها این است که چه زمانی حل مشکل این دو بازیکن حل می شود. ما در این نامه آخرین مهلت مدنظر خودمان را هم به اطلاع آنها رسانده ایم. برای همین هم ظرف امروز و فردا منتظر هستم تا پاسخی در این زمینه به دستمان برسد تا در جلسه دوشنبه هیات مدیره مطرح کنیم.

دیدگاه‌ها