کد خبر : 1263372 | 07 شهریور 1394 ساعت 16:06 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

تابع قانون هستم

ماهینی:مشکلات مالی می‌تواند ملوان را زمین بزند

حسین ماهینی مدافع ملوان در چند هفته گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و امیدوار بود تیم ملی را همراهی کند اما نظام وظیفه مجوز خروج از کشور سربازان را صادر نکرد.

ماهینی:مشکلات مالی می‌تواند ملوان را زمین بزند
ماهینی در مورد آخرین شرایط ملوان و حضورش در تیم ملی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

گل ملوان درست بود

بازی برابر گسترش فولاد تحت تاثیر باران بود و بارش شدید باران باعث شدتا ما به حق مان نرسیم.واقعا باران عجیب و غریب بود و بزی کردن در این شرایط برای ما سخت شد.به هر حال تیم حریف هم دفاع کرد و گل زدن برای مان سخت شد. یک گل هم ما زدیم که داور مردود اعلام کرد اما فکر می کنم گل ما درست بود.

فقط مشکلات مالی می تواند ملوان را زمین بزند

ما امسال تیم خوبی داریم اما از لحاظ بدنی به خاطر دیر شروع کردن تیم عقب هستیم. به هواداران قول می دهیم این نتیجه را جبران کنیم و هواداران در بازی های آینده ملوان متفاوت تری را ببینند. ما تیم خیلی خوبی داریم اما مشکلات مالی واقعا بچه ها را اذیت می کند.بچه ها نزدیک 50،60 درصد از پول پارسال را نگرفتنت و امسال هم که پولی نگرفتند. این مسائل روی تیم تاثیر گذاشته و بچه ها ناراحت هستند. مشکلات مالی فقط می تواند این تیم را زمین بزند و 90 درصد مشکلات مان مالی است. واقعا بچه های ملوان خیلی مرد هستند که بدون هیچ پولی بازی می کنند.آقای دنیا مالی صحبت هایی کردند اما هنوز هیچ خبری نشده است.

برای خروج از کشور سند گذاشته ام

من تمام مراحل گرفتن پاسپورت را انجام دادم و حتی مجوز خروج از کشور را گرفتم و سند گذاشتم اما فعلا محروم هستیم. البته من تابع قانون هستم و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود . من حدود 10، 11 ماه از خدمتم را گذرانده ام و دوره آموزشی هم رفتم. حدود 10 ماه از خدمتم باقی مانده است. امیدوار بودم این مشکل حل شود و حتی در اردوی خرداد هم کی روش من را دعوت کرد و فکر کردم می توانم تیم تیم ملی را همراهی کنم. در این چند ماه به امید تیم ملی تمام سعی و تلاشم را کردم و دعوت هم شدم اما نمی توانم به تیم ملی کمک کنم. از مسوولان می خواهم این مشکلات را حل کنند چون ما می خواهیم به تیم ملی ایران بازی کنیم و به موفقیت کشورمان کمک کنیم.من انگیزه ام را از دست نمی دهم و حتی اگر قرار باشد تا پایان دوره خدمتم صبر کنم این کار را می کنم تا بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

دیدگاه‌ها