کد خبر : 1263374 | 07 شهریور 1394 ساعت 17:09 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

حجازی به سیاه جامگان نزدیک شد

بعد از انتصاب سعید رمضانی به عنوان سرمربی سیاه جامگان او قصد دارد دو مربی جدید به کادر فنی اش اضافه کند که احتمالها از حضور آتیلا حجازی روی نیمکت سیاه جامگان خبر می دهد.

حجازی به سیاه جامگان نزدیک شد
به گزارش "ورزش سه"، سعید رمضانی سرمربی سیاه جامگان قصد دارد تا در کادر فنی خود فرزین رکوئی، احسان وجدی و عباس دهقانی را حفظ کند. این مربیان البته در هفته پنجم و بعد از استعفای خطیبی هم در کنار رمضانی روی نیمکت حضور داشتند.

البته سرمربی سیاه جامگان همچنین قصد دارد دو مربی دیگر را هم به این لیست اضافه کند که به نظر می رسد احتمال حضور آتیلا حجازی که نسبت فامیلی هم با او دارد، بیشتر از سایر گزینه ها باشد.
گفتنی است آتیلا حجازی در ابتدای فصل از طرف پرویز مظلومی هم دعوت به کار شد. ولی او پیشنهاد کمک مربیگری استقلال را نپذیرفت. در ادامه حتی شایعاتی هم در مورد حضور او در خارج از کشور هم به گوش می رسید. باید دید که آتیلا این بار پیشنهاد داماد خانواده، سعید رمضانی را برای حضور روی نیمکت سیاه جامگان می پذیرد یا نه؟

در حال حاضر آتیلا حجازی برای انجام بازی دوستانه به همراه یاران حجازی به اتریش رفته تا بازی دوستانه ای را با تیم منتخب پیشکسوتان اتریش برگزار کند.

دیدگاه‌ها