کد خبر : 1263379 | 07 شهریور 1394 ساعت 17:23 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال هم مثل ما ملی پوشان زیادی دارد

قنبرزاده: به صعود به یک چهارم امیدواریم

مدیرعامل نفت تهران ادعا می کند با توجه به بازیکنان زیادی این تیم در تیم ملی دارد امکان بازی تیمش با استقلال در تاریخ 20 شهریور وجود نداشت.

قنبرزاده: به صعود به یک چهارم امیدواریم
منصور قنبرزاده در این باره به "ورزش سه" گفت: اول این را بگویم که هنوز سازمان لیگ به ما نامه ای نداده است که تاریخ بازی مان با استقلال عقب افتاده است. با این حال اگر هم قرار باشد این اتفاق بیفتد هم این آقای منصوریان است که باید در مورد آن تصمیم بگیرد.

او ادامه داد: البته ما 3 بازیکن در تیم ملی و 5 بازیکن در تیم امید داریم و با توجه به این که تیم ملی در تاریخ 19 شهریور ماه بر می گردد، امکان برگزاری بازی در این تاریخ وجود نداشت.

مدیرعامل نفت تهران در مورد برگزاری بازی در تاریخ 30 شهریور هم گفت: من در مورد این تاریخ باید بگویم که ما 25 شهریورماه باید در بازی برگشت برابر الاهلی به میدان برویم و نمی دانم آیا می شود در این تاریخ بازی کنیم یا نه. با این حال استقلال هم مثل ما ملی پوشان زیادی دارد و امکان برگزاری بازی دراین تاریخ نبود.

قنبرزاده در پایان ابراز امیدواری کرد که نفت تهران بتواند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کند:اصلا بعید که ما بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. به هرحال بازی را 5 بر صفر که نباخته ایم که نا امید باشیم. یک نیمه را یک بر صفر باخته ایم و تلاش می کنیم در نیمه دوم بازی در امارات برنده بشویم.

دیدگاه‌ها