کد خبر : 1263380 | 07 شهریور 1394 ساعت 17:09 | 17.7K بازدید | 1 دیدگاه

با تک گل چمبرلین

پیروزی خفیف آرسنال در زمین نیوکاسل

دیدار تیم های نیوکاسل و آرسنال از هفته چهارم لیگ برتر، لحظاتی پیش با نتیجه 1-0 به سود آرسنال خاتمه یافت تا توپچی ها دومین برد فصل خود را جشن بگیرند.

پیروزی خفیف آرسنال در زمین نیوکاسل
به گزارش "ورزش سه"، آرسنال و نیوکاسل در شرایطی در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند که توپچی های لندن از سه بازی قبلی خود 4 امتیاز و نیوکاسلی ها نیز 2 امتیاز اندوخته بودند. بازی با برتری آرسنال آغاز شد و این تیم با پشتوانه بازیکنان با کیفیت خود، میانه زمین را در اختیار گرفت و با حرکات چمبرلین و سانچس، در ده دقیقه اول، یکی دو بار صاحب موقعیت های خوب گلزنی شد.

1037705

اولین حادثه مهم بازی اما در دقیقه 15 بازی رخ داد وفتی داور بازی آقای مارینر، خطای میتروویچ روی کوکلن را مستحق کارت قرمز تشخیص داد و نیوکاسل را ده نفره کرد. از این پس آرسنال بر فشار خود روی دروازه میزبان افزود و بارها تا آستانه گلزنی نیز پیش رفت.

1037704

تئو والکات، به تنهایی در دو صحنه، موقعیت های 100 درصدی گلزنی را از دست داد و در مقابل تیم کرول ناکام ماند تا با وجود برتری محسوس آرسنال، این تیم در نیمه اول از دستیابی به گل باز بماند. دو تیم در شرایطی بدون گل به رختکن رفتند که بی شک، توپچی ها در نیمه دوم بر فشار خود برای کسب پیروزی بر نیوکاسل ده نفره خواهند افزود.

1037703

چنانچه پیش بینی می شد، نیمه دوم نیز با حملات گسترده و پردامنه آرسنال آغاز شد و این تیم 7 دقیقه پس از شروع نیمه، موفق به بازکردن دروازه نیوکاسل شد. پس از اینکه تیم کرول، شوت محکم رمزی را به گوشه محوطه جریمه برگشت داد، چمبرلین با یک ضربه پای راست پرقدرت که به پای کولوچینی نیز برخورد کرد، موفق شد قفل دروازه نیوکاسل را شکسته و کرول را برای اولین بار تسلیم کند.

1037709

نیوکاسل پس از دریافت گل برای جبران، کمی جلو کشید اما این آرسنال بود که برای زدن گل دوم و ایجاد یک حاشیه امنیت، همچنان سوار بر بازی بود. ونگر در دقیقه 66 تصمیم گرفت تا ژیرو را بجای والکات وارد زمین کند.
دقایقی قبل از این تعویض نیز آرسنالی ها روی یک سری حرکات تمرین شده و پاسکاری های زیبا می توانستند توسط کازورلا به گل دست یابند اما بازهم این کرول بود که مانع از گشوده شدن دروازه نیوکاسل شد.

در دقیقه 72 نیز مک لارن، مربی مشهور نیوکاسل تصمیم گرفت مهاجم اسپانیایی جوان خود آیوزه پرز را وارد زمین کند تا بلکه این بازیکن بتواند گره از کار سفید و سیاه ها باز کند اما در عمل اینگونه نشد و آرسنال با یک برتری خفیف 1-0 موفق شد سه امتیاز شیرین را به جمع امتیازات خود اضافه کند و به دومین برد فصل خود دست یابد. نیوکاسل نیز همچنان در حسرت اولین برد فصل خود باقی ماند. تیم کرول بدون شک مرد برتر میدان بود که حداقل 5 فرصت عالی گلزنی را از آرسنالی ها گرفت.

دیدگاه‌ها