کد خبر : 1263412 | 07 شهریور 1394 ساعت 19:49 | 46.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم بیلانی جهت کمک ها ارائه کنند

میناوند: بعضی از کارها لوث شده است

ملی پوش سابق پرسپولیسی ها معتقد است مردم باهوش و فوتبال فهم هستند و فرق تیمی که خوب بازی می کند با تیمی که هیچ برنامه ای ندارد را می فهمند.

میناوند: بعضی از کارها لوث شده است
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند در رابطه با شرایط اخیر پرسپولیس، آینده این تیم و بازی ستاره های ایران و جهان گفت:

مردم می فهمند چه تیمی خوب بازی می کند
من به شخصه باید تشکر ویژه ای از هواداران تیم پرسپولیس داشته باشم که پای این تیم ایستادند و خواهند ماند، البته مردم ما باهوش و فوتبال فهم هستند و به زور نمی شود حرفی یا نکته ای را به آنها قالب کرد. با توجه به تمام مشکلاتی که پرسپولیس داشت بازی های این فصل خود را آغاز کرد ولی بازی هایی که این تیم انجام می داد روزنه امیدی را برای هواداران ایجاد می کرد، تیمی که خوب بازی می کند مخصوصا در حمله های خود کاملا با برنامه پیش می رود.

عیار پیشکسوت ها در روزهای سخت معلوم می شود
وقتی تیم پایین جدول است و در روزهای سخت به سر می برد عیار پیشکسوت مشخص می شود، در روزهایی که صبر مردم در بالاترین حدش به سر می برد پیشکسوت ها نیز باید با حرف هایشان تیم را پوشش برهند تا خیلی سوءاستفاده نکنند اما متاسفانه تعداد محدودی از دوستان منتظر هستند تا تیم نتیجه نگیرد و حرف هایی که به نفع خودشان است را بزنند، امیدوارم از اینجا به بعد تیم نتیجه بگیرد تا عرصه به دست بعضی از دوستان نیفتد تا عقده گشایی کنند.

از دایی یاد گرفتم وقتی می شود، باید گل زد
خداراشکر پرسپولیس این روزها خوب بازی می کند و کاملا مشخص است یک مربی بابرنامه بالاسر تیم است، وقتی تیم می برد و نتیجه می گیرد می توان انتقاد سازنده و بدون غرض داشت و انتقادی که این روزها من به این تیم دارم، به غیر از مشکل خط دفاعی سرخ پوشان در این موضوع است که وقتی مثلا در بازی مقابل فولاد سرخ پوشان گلزنی کردند دیگر عطشی به این کار نداشتند و در دو سه مورد می توانستند با کمی از خودگذشتگی و یا عطش گلزنی، تعداد گل های تیم را بالا ببرند. من این موضوع را از اسطوره ای به نام علی دایی یاد گرفتم که وقتی تیمی می تواند گل بزند نباید عقب بکشد و باید گلزنی کند.

ارنج تیم نباید در هر بازی تغییر کند
این فرصتی که در بین لیگ به وجود آمده است بهترین زمانی است که پرسپولیس به ترمیم نقاط ضعف خود بپردازد، باید روی مدافعان این تیم کار کرد تا ارنج تیم در هر بازی تغییر نکند، تغییر ارنج در هر بازی برای همه بازیکنان مشکلاتی را به وجود می آورد، امیدوارم بزودی مسائل مربوط به سرپرستی و مدیریت تیم نیز حل شود و اسپانسر تیم نیز مشخص شود تا مسائلی نظیر مشکلات مالی فعلا به سراغ تیم نیاید. بهرحال ما دیگر نمی توانیم امتیاز از دست دهیم و باید حداکثر استفاده را از باقی امتیازات بازی ها ببریم.

چرا بعضی ها نبودند؟
برای بازی تیم ستارگان کسی به من خبری نداد و گویا از ابتدا قرار نبود که ما باشیم، البته من از صدقه سر هواداران و دعای خیر آنها و البته تیم ملی فوتبال کشورم، با حضور در فوتبال اروپا در بازی هایی که در لیگ قهرمانان اروپا انجام دادم روبروی خیلی از این بازیکنان مانند کارلوس، هیرو، یورک، مندیتا، کاناوارو و ... بازی کرده بودم و روبروی خیلی از آنها عملکرد خوبی داشتم، اما وقتی آقایان می گویند که از 9 ماه پیش می دانستند چه اتفاقی قرار است بیفتد ای کاش برنامه ریزی بهتری راجع به حضور بازیکنان در این بازی انجام می دادند نه اینکه 10 روز قبل از آغاز بازی تمرین و دعوت از بازیکنان را شروع کنند، نه من که از خیلی از بازیکنان مطرح و باکلاس فوتبال ما در این بازی حضور نداشتند، فکر نمی کنم نام هایی مانند افشین پیروانی، رضا شاهرودی، مهدی مهدوی کیا، مجتبی محرمی، محمد خاکپور، سهراب بختیاری زاده، مهدی پاشازاده، سیروس دین محمدی و خیلی های دیگر اسامی کوچکی باشند.

دوستان هنرمند ناراحت نباشند
ای کاش یک جمع بندی راجع به افرادی که قرار بود در این بازی حضور داشته باشند می شد تا دوستان هنرمند از عدم حضور در این بازی ناراحت نمی شدند، بهرحال اصل این تیم برای آنها بود . اگر در این زمینه برنامه ریزی بهتری می شد آنها نیز دلخور نمی شدند. البته دوستان هنرمندی که در این تیم جادارند همگی در رشته های خودشان از بهترین ها هستند و این کاملا مشخص است، البته فکر می کنم در این زمینه سوء تفاهمی باعث ناراحتی آنها شد چرا که اگر مشخص می شد آنها اصلا می توانستند در این دیدار بازی کنند یا خیر دیگر این مسائل پدید نمی آمد.

بعضی کارها بعد از مدتی لوث می شود
تمام فوتبال دوستان ما شرایط علی دایی و علی کریمی را می دانند و همه در جریان هستند این دو با هم اختلاف نظر دارند، من با هردو اینها رفیقم وی می دانم که با یکدیگر قهر نیستند اما اختلاف نظر دارند و کاملا نیز به یکدیگر احترام می گذارند و این موضوع که دوستان برنامه ریز هر دوی این عزیزان را دعوت می کنند کمی عجیب به نظر می رسید چرا که هر دو این دو علی بارها نظرشان را در این مورد بیان کردند. متاسفانه بعد از مدتی بعضی کارها لوث می شود.

یک انتقاد ویژه از عادل فردوسی پور
دوست عزیزم عادل فردوسی پور، در راستای کارش انتقاداتی را از عوامل فوتبالی می کند، این بار من می خواستم از او در کمال احترام انتقاد کنم، وقتی تیمی با این ستاره نیمه شب می رسد و بازیکنان حرفه ای آنها خسته هستند و طبعا فقط به استراحت فکر می کنند دلیلی ندارد اصرار به مصاحبه داشته باشیم، شاید کاناوارو مشغول صحبت با خانواده اش است کمی از اصول حرفه ای به دور است که ما حتما بخواهیم با ما مصاحبه کند و به نوعی وی را که دارد به اصول حرفه ای خود می رسد روبروی فوتبال دوستان ایرانی قرار دهیم.

امیدوارم دوستان بیلانی جهت کمک به بیماران ارائه دهند
امیدوارم دوستان برنامه ریز و برگزار کننده بیلانی از میزان و نوع کمک هایی که به بیماران ام اس پس از این بازی داشته اند ارائه کنند تا برای مردم روشن شود این بازی چه میزان کمکی به آنها کرده است، در این صورت اگر نظر منفی هم در این مورد هست یقینا مثبت می شود.

دیدگاه‌ها