کد خبر : 1263416 | 07 شهریور 1394 ساعت 20:00 | 54.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شهرداری اردبیل مقابل دیدگان شهریار

بررسی نتایج هفته سوم لیگ دسته اول

هفته سوم رقابت های دسته اول لیگ آزادگان با پیروزی تیم های مدعی ماشین سازی ، شهرداری اردبیل ، مس کرمان و خونه به خونه بابل و صدرنشینی تیم پیکان به پایان رسید.

بررسی نتایج هفته سوم لیگ دسته اول
به گزارش "ورزش سه"، امروز بی تردید خیبر خرم آباد بدشانس ترین تیم بود. این تیم در حضور 9 هزار تماشاگر و به رغم بازی تهاجمی نتوانست قفل دروازه مس رفسنجان را که سجاد بیرانوند ؛  دروازه بان لرستانی از آن محافظت می کرد را باز کند و در نهایت با این تیم رفسنجانی تن به تساوی داده و صدرنشینی لیگ را از دست داد.

در بازی های مهم هفته تیم ماشین سازی فولاد یزد را ذوب کرد ، مس در کرمان و در ورزشگاه خالی داماش را مغلوب کرد. دیدار با داماش برای سرمربی مس ؛ وینگو بگوویچ اهمیت دو چندانی داشت. تیم اکبر میثاقیان پس از دو هفته ناکامی بالاخره طلسم شکنی کرد و با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان از قعر جدول فرار کرد. دیدار تیم های مدعی پاس و فجر سپاسی با نتیجه 1-1 تمام شد.
در آبادان تیم های نفت و نساجی با مربیان پرتغالی خود به تساوی 2-2 رضایت دادند.

خونه به خونه بابل 2– نفت مسجد سلیمان صفر؛ فرار بابلی ها از قعر جدول
گل ها : هادی خیری (2) و محمد علیزاده (83)
خونه به خونه بابل با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان از قعر جدول جدا شد. اکبر میثاقیان مربی با تجربه خونه به خونه در این دیدار تیمش را با چهر هایی هجومی به میدان فرستاد و در همان شروع بازی تیمش دروازه نفت را گشود. در نیمه دوم و در دقایق پایانی بابلی ها یک گل دیگر به ثمر رساندند تا بازی با نتیجه 0-2 به سود میزبان تمام شود. 

آلومینیوم اراک 2 – پارسه تهران 2 ؛ مشکلات مدیریت دامن آلومینیوم را گرفت
گل ها : میر هادی میر جوان (31) و زضا سلیمانی (63) برای آلومینیوم اراک – مرتضی رنجبر (23) و سعید مرادی (54 پنالتی)  برای پارسه  
پارسه تهران بر خلاف پیش بینی ها در اراک بازی پایاپایی برابر میزبان خود به نمایش گذاشت و توانست آلومینیوم را که این روزها گرفتار مسایل و مشکلات مدیریتی شده است را متوقف کند. در صورتیکه بار تجربی شاگردان پیوس بیشتر بود می توانستند هر سه امتیاز بازی را به نام خود ثبت کنند.
 
فولاد یزد 1– ماشین سازی تبریز 2 ؛ ارتش سبز نادر فولاد را ذوب کرد  
گل ها : علیرضا بیک زاویه (86 - پنالتی) برای فولاد – ایمان رییسی نسب (51) و فرزاد محمدی (82) برای ماشین سازی
فولاد یزد که در دو هفته گذشته نتیجه قابل قبولی کسب کرده بود ، عصر امروز و در ورزشگاه خانگی خود در رقابت با ماشین سازی کم آورده و مغلوب شاگردان نادر دست نشان شدند. ماشین سازان با این برد 7 امتیازی شدند. در صورتیکه مساله مدیریت باشگاه ماشین سازی برطرف شود و تمرکز به این تیم بازگردد ، می توانند یکی از مدعیان اصلی صعود باشند. ایمان رییسی نسب ؛ مهاجم ماشین سازی ، با گلی که درون دروازه فولاد جای داد برای سومین بازی متوالی گلزنی کرد تا خیال دست نشان از داشتن مهاج آسوده باشد.

خیبر خرم آباد صفر – مس رفسنجان صفر ؛ یک بیرانوند مانع برد خیبر شد
خیبر با 9 هزار لرستانی طرفدار متعصب زورش به سجاد بیرانوند ؛ دروازه بان لرستانی مس نرسید و در نهایت به تساوی صفر – صفر رضایت داد. شاگردان علی نیکبخت در این دیدار از دقیقه یک بازی تا سوت پایان مسابقه درواز مس را به توپ بستند ولی بیرانوند که قصد داشت توانایی هایش را به رخ همشهریانش بکشد به تنهایی حملات خیبر را عقیم گذاشت تا مس با یک امتیاز طلایی روانه رفسنجان شود.

شهرداری اردبیل 3– گیتی پسند صفر ؛ پیروزی در حضور علی دایی
گل ها : علیرضا قاسمی (65 و 39) و ابراهیم کوه افکن (73)
در حالیکه فوتبال دوستان کشورمان عصر جمعه چشم انتظار حضور علی دایی در ترکیب ستارگان ایران در مصاف با ستارگان جهان بودند ، بهترین گلزن جهان به زادگاهش رفت تا دیدار ششاهد دیدار تیم شهرداری با گیتی پسند اصفهان باشد. البته حضور دایی و 5 هزار اردبیلی دیگر برای شهرداری خوش یمن بود زیرا این تیم با ارایه بازی رو به جلو و تماشاگر پسند تیم گیتی پسند را با سه گل شکست داد و به لطف این برد 7 امتیازی شده و تا رده دوم گروه بالا آمد.

پیکان تهران 3– ایران جوان بوشهر صفر ؛ برد پیکان
پیکان تیم پیکان در دیدار با ایران جوان با سه گل به برتری رسید. ایران جوان که تیمی جوان و کم هزینه است در مصاف با تیم متمول و پرمهره پیکان هر چند باخت ولی نمایش قابل قبولی داشت.

پاس همدان 1– فجر سپاسی شیراز 1؛ بی تجربگی فجر و خوش اقبالی پاس
گل ها : روح اله سلطانی (90+1) برای پاس – ایمان باصفا (29 – پنالتی) برای فجرسپاسی
پاس که تا ثانیه پایانی مسابقه برابر فجرسپاسی بازنده بود در دقایق تلف شده بازی به وسیله روح اله سلطانی به گل رسید تا آه از نهاد فجرسپاسی که منتظر شنیدن سوت پایان بازی و کسب 3 امتیاز این دیدار بود بلند شود. شاگردان کلانتری اگر کمی از تجربه خود استفاده و با حرفه ایی گری بازی را اداره می کردند می توانستند با بردی شیرین راهی شیراز شوند.

آلومینیوم هرمزگان 2– گل گهر سیرجان صفر ؛ سه امتیاز بندری
گل ها : مهرداد آوخ (8) و اکبر صغیری (40 پنالتی)
اولین برد آلومینیوم هرمزگان با نخستین شکست گل گهر توام شد. در هوای گرم بندرعباس و در حالیکه بازیکنان دو تیم از شدت گرما کلافه بودند ، شاگردان حقدوست در همان 10 دقیقه ابتایی بازی دروازه گل گهر را گشودند و در ادامه مسابقه بر فشار حملات خود افزودند تا اینکه با یک ضربه پنالتی گل دوم را درون دروازه سیرجانی ها جای دادند و در نهایت بازی با نتیجه 0-2 به سود بندری ها تمام شد.

مس کرمان 2– داماش گیلان صفر ؛ بدون تماشاگر
گل ها : فرزاد حسین خانی (6) و بهنام داداشوند (35)
داماش که هفته قبل با پیروزی 0-1 برابر پاس طرفدارانش را امیدوار کرده بود در دیدار با مس که وینگو بگوویچ؛ روی نیمکتش نشسته بود با نتیجه 2-0 مغلوب شد. فرزاد حسین خانی در دقیقه 6 مسابقه قفل دروازه داماش را گشود و نیم ساعت بعد داداشوند گل دوم را به ثمر رساند تا بازی در نیمه اول و در نهایت 0-2 به سود داماش تمام شود.

نفت آبادان 2 – نساجی مازندران2 ؛ جنگ پرتغالی ها
گل ها : مرتضی غلامعلی تبار (6) و حسین بغلانی (75 پنالتی) برای نفت – حمید کاظمی (67 پنالتی و 47) برای نساجی
جنگ نفت و نساجی با فرماندهان پرتغالی شان برنده ایی نداشت. در آخرین بازی هفته سوم دیدار دو قطب فوتبال جنوب و شمال کشورمان با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها