کد خبر : 1263507 | 08 شهریور 1394 ساعت 09:54 | 9.7K بازدید | 4 دیدگاه

اژدری‌زاده:

باخت و مساوی خانگی برای‌ فولاد حرام می‌شود

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان گفت: ان‌شاءالله روزی فرا رسد که باخت و مساوی در خانه برای‌مان حرام شود.

باخت و مساوی خانگی برای‌ فولاد حرام می‌شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا علیرضا اژدری‌زاده ابتدا درباره اتفاقات ناخوشایند رخ داده در پایان بازی تیم‎های فولاد و پرسپولیس از سوی برخی تماشاگرنماها، اظهار کرد: در هر جامعه‎ای انسان‎های ناهنجار با رفتارهای ناهنجار وجود دارند و این امری طبیعی است.

وی ادامه داد: ما به هیچ عنوان قبول نداریم که هواداران‌مان و در کل تماشاگران خوزستانی دست به چنین کارهایی بزنند و جو سالم رفاقت و رقابت ورزشی را با این ‎گونه اعمال خدشه‎دار کنند.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان افزود: این اصلا معنا ندارد که در جو ورزش که واقعا جهت دوستی و رقابت سالم است کسی بیاید و کار ناهنجاری انجام دهد و باید حساب این افراد انگشت‌شمار را از کسانی که جهت دوستی و تشویق تیم و پر کردن اوقات فراغت به ورزشگاه می‌آیند، جدا کرد.

اژدری‌زاده با بیان این‌که این افراد اگر کلاه خود را قاضی قرار دهند به رفتار اشتباه خود پی خواهند برد، عنوان کرد: ما انسان هستیم و باید با زبان، عقل و هوش دنبال مشکلات برویم و آن‎ها را حل کنیم. سنگ‌پرانی کار پسندیده و در شأن یک انسان نیست.

وی اضافه کرد: امیدواریم اگر همچنان تعداد انگشت‌شماری از این گونه افراد هستند که چنین عقایدی دارند، از عقاید خود بازگردند و فوتبال را ورزشی برای سلامتی و گذراندن اوقات فراغت خود در نظر بگیرند.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با بیان این‌که رقابت ورزشی برد و باخت دارد، اضافه کرد: این دلیل نمی‌شود که فرد با قوه قهریه بیاید و جو سالم ورزشگاه را خراب کند. با این حال همان گونه که گفتم تعداد این افراد محدود است و مطمئنا بیش از این نیز نباید به این قضیه پرداخته شود بلکه باید نیمه پر لیوان را هم دید.

وی گفت: در دیدار با پرسپولیس هوادارانی بودند که واقعا با تمام وجود آمدند و تیم را تشویق کردند. اگرچه همه ما هم از باخت ناراحت شدیم. زمانی که من در فولاد نوین بودم نه تنها باخت بلکه مساوی در زمین خودی نیز برای ما حرام بود. ان‌شاءالله روزی فرا رسد که همین اتفاق در تیم بزرگسالان‌مان هم رخ دهد و باخت و مساوی در خانه برای‌مان حرام شود.

اژدری‌زاده تصریح کرد: شک نکنید من با توجه به سابقه‌ای که در عرصه ورزشی و فوتبال دارم همواره دنبال موفقیت و اقتصادی کار کردن هستم و تمام تلاش خود را در جهت کمک به استعدادهای استان به کار می‎گیرم و به جز این‎ها به چیز دیگری فکر نمی‌کنم و همه آرزویم این است که بتوانم روزی خدمت پاک و سالمی به استان کنم و دنبال هیچ چیز دیگری هم نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که بهتر نیست از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی فولادخوزستان برنامه آموزشی و فرهنگی برای هواداران گذاشته شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم، اظهار کرد: ما و کلیه عوامل اجرایی حاضر در استادیوم‎ها مطمئنا نمی‌توانیم برای هر فرد یک نگهبان قرار دهیم. نگهبان هر فرد خودش، وجدان و معرفت اوست. ما باید به نقطه‌ای برسیم که قبول کنیم ورزش رقابت است و رقابت هم برد و باخت دارد. اگر قرار است فردی از شکست ناراحت باشد، راه‌های بسیاری وجود دارد تا افراد در نشست‌ها، رسانه‎ها و غیره ناراحتی خود را منطقی مطرح کنند و از مسوولان بخواهند که پاسخ‎گو باشند.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان تاکید کرد: آن چیزی که من در بازی فولاد و پرسپولیس دیدم این بود که تماشاگران آمده بودند که رقابتی سالم ببینند که 99 درصد هم این اتفاق رخ داد و تنها یک درصد افراد معدودی بودند که دست به کارهای ناشایست زدند که امیدوارم آن‌ها نیز به این نتیجه برسند که رقابت برد و باخت دارد.

وی در پایان در واکنش به خبری که روی خروجی یکی از پایگاه‌های خبری استان قرار گرفته است، مبنی بر این‌که "چنانچه محمدرضا خانزاده تا بعد از هفته پنجم نتواند مجوز بازی برای فولاد را دریافت کند این باشگاه مجاز به فسخ یک طرفه قرارداد با این بازیکن است"، عنوان کرد: من نه این مساله را تایید و نه تکذیب می‌کنم و تا زمانی که برای من مشخص نشود این پایگاه بر چه اساسی و طبق چه منبعی این خبر را منتشر کرده است، به آن پاسخ نخواهم داد.

دیدگاه‌ها