کد خبر : 1263508 | 08 شهریور 1394 ساعت 09:55 | 15.9K بازدید | 3 دیدگاه

افشارزاده:

ریوالدو در تمرین شرکت نکند جریمه می‌شود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به ریوالدو اعلام کرده‌ایم اگر در تمرینات شرکت نکند جریمه می‌شود.

ریوالدو در تمرین شرکت نکند جریمه می‌شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس بهرام افشارزاده در مورد لغو شدن بازی استقلال مقابل چین تایپه و اینکه مظلومی در جریان این بازی نبوده گفت: این طور نیست که مظلومی در جریان نبوده باشد. او خودش مکتوب این بازی را درخواست کرده بود اما با توجه به اینکه علاوه بر ملی پوشان به تیم امید هم بازیکن دادیم مظلومی از برگزاری این بازی منصرف شد. حتی برای پخش مستقیم این بازی هم صحبت کرده بودیم اما به کل منتفی شد. اکنون تیم در هتل المپیک اردو است.

وی در مورد اینکه حضور بازیکنان ملی پوش امید استقلال در اردوی هلند باعث ناراحتی مظلومی شده عنوان کرد: در هر صورت هم باشگاه ها حق دارند و هم تیم امید. من همیشه گفته ام برای تیم امید باید بازیکنانی در نظر گرفته شود که کسی کاری به آنها نداشته باشد و از یک سال قبل تمرینات خود را پیگیری کنند. هر سال تیم امید این گرفتاری ها را دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه سرانجام تکلیف ریوالدوی برزیلی چیست گفت: ما به او پولی که باید برای ابتدای فصل پرداخت می شد را داده ایم. هیچ کجای دنیا همه پول در ابتدای فصل به بازیکن داده نمی شود. به او و مدیربرنامه هایش هم اعلام کرده ایم هر جلسه ای که در تمرین نباشد جریمه می شود.

دیدگاه‌ها