کد خبر : 1263509 | 08 شهریور 1394 ساعت 09:57 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

از مردم ایران تشکر می‌کنم

مشکل مالی با فدراسیون علت جدایی‎ام بود

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مشکلات مالی را اصلی‌ترین دلیل قطع همکاری با فدراسیون فوتبال ایران معرفی کرد.

مشکل مالی با فدراسیون علت جدایی‎ام بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مارکو اوکتاویو در شرایطی از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران خداحافظی کرد که روزهای خوب و موفقی را با این تیم رقم زده بود. ایران با اوکتاویو دو بار در جام‌های های جهانی ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

قهرمانی در جام بین قاره‌ای، بازی‌های آسیایی، بازی‌های ساحلی و تورنمت‌های دیگر از جمله موفقیت‌هایی بود که ایران با این مربی برزیلی کسب کرد. با این حال هفته گذشته در خبری غافلگیر کننده، جدایی اوکتاویو از تیم ملی اعلام شد.

اوکتاویو در این خصوص گفت: متاسفانه فدراسیون فوتبال ایران شرایط تمدید قرارداد با من را نداشت. فدراسیون نمی‌توانست از پس دستمزد من بربیاید.

وی افزود: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک تمامی مشکلات حل شود و بتوانم دوباره با ایران کار کنم. ایران یکی از قدرت‎های آینده فوتبال ساحلی خواهد شد.

وی افزود: جا دارد از همه مردمی که تیمشان را در این سه سال و هفت ماه حمایت کردند تشکر کنم. بسیار مفتخریم که هشت جام را با ایران بردیم. همچنین می خواهم از بازیکنان شجاعم هم تشکر کنم و همین‎طور کادر فنی که عاشق ایران هستند. امیدوارم شرایطی فراهم شود که به زودی شما را ببینم.

دیدگاه‌ها