کد خبر : 1263519 | 08 شهریور 1394 ساعت 16:45 | 29.9K بازدید | 5 دیدگاه

نمی دانم می توانیم جای شیمبا و پادو بازیکن بگیریم یا نه

فرکی: خوشحال می شوم محرم را ببینیم

سپاهان اصفهان که شروع قدرتمندی در لیگ پانزدهم داشته اکنون سعی دارد با وجود جدایی یک بازیکن تاثیرگذارشان و عدم اجازه بازی به شیمبا و پادووانی باز هم به روند خوبش ادامه دهد.

فرکی: خوشحال می شوم محرم را ببینیم
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی موفق زردپوشان اصفهان در مورد شرایط این تیم گفت و گویی انجام داد.

در وقفه ایجاد شده حق با تیم ملی است

در مورد وقفه ایجاد شده در لیگ باید بگویم من شخصا از زاویه خودم به این قضیه نگاه می کنم. در کل در این بحث حق با تیم ملی است زیرا از قبل برای این اردو برنامه ریزی شده بود و همزمان با تیم ملی بزرگسال، تیم المپیک ما نیز به اردو رفته و هیچ راهی وجود نداشت به جز اینکه وقفه ای بیافتد تا تیم ملی بتواند اهدافش را دنبال کند. من از دو جنبه به این قضیه نگاه می کنم؛ همانطور که می دانید ما قبل از تعطیلات شرایط خوبی داشتیم و از این نظر این وقفه به ضرر ما تمام می شود ولی از طرفی خودمان مشکلاتی در بخش تیمی و وضعیت بازیکنان خارجی که نامعلوم است و احسان حاج صفی داشتیم که در این فاصله می توانیم تمرکز بیشتری کنیم و بعد از گذشت 20 روز کاملا آماده به میادین بازگردیم. به همین دلیل است که می گویم یک بخشی از تعطیلات به نفعمان است و بخش دیگر ضررمان.

هیچ تیمی مشکل سپاهان را ندارد

شک نکنید جدایی حاج صفی و به مشکل خوردن پریرا و پادووانی صددرصد به ضررمان تمام خواهد شد اما من فقط به خودم نگاه نمی کنم اما تیم هم دارد زحمت می کشد ولی با توجه به زحمتی که می کشیم اگر خدایی نکرده تیم نتواند نتیجه بگیرد، زحماتمان هیچ می شود. در لیگ امسال هیچ تیمی مثل ما بازیکنانشان را اینگونه از دست نداده البته ما سال گذشته نیز چنین مشکلی داشتیم ومحرومیت ها و مصدومیت هایی پیش آمد، امسال هم این موضوع به شکل دیگری پیش آمده به هر حال بچه های تیم باید تمرکز بیشتری داشته باشند تا ما بتوانیم شرایط بهتری پیدا کنیم و این مشکلات به دست خودمان حل شود. کار ما قرار است در 3 بخش انجام شود از الان تا نیم فصل از نیم فصل تا پایان فصل و بحث دیگر جام باشگاه های آسیاست. انشاالله که کادرفنی و بازیکنان به بهترین شکل همه چیز را اداره کنیم.

شدیدا پیگیر وضعیت پریرا و پادووانی هستیم

در مورد بحث پریرا و پادووانی باید بگویم که ما منتظر هستیم صحبت های نهایی انجام شود و تا آخر این هفته تکلیف این دوبازیکن مشخص شود و امیدوارم این موضوع حل شود ما شدید پیگیر این قضیه هستیم و بعد از آن باید ببینیم چطورمی توانیم بازیکن جذب کنیم. یک سهمیه خالی در تیم ما وجود دارد اما ابتدا باید ببینیم وضعیت بازیکنان خارجی مان چه می شود و سپس ببینیم آیین نامه اجازه جذب بازیکن را به ما می دهد یا خیر.

با لژیونر شدن شریفی مخالفت نمی کنم

مساله لژیونر شدن شریفی به نوعی منتفی است و اینکه فکر می کنم او کار را تا آخر فصل با ما دنبال کند ولی با وجود اینکه حاج صفی از جمع ما جدا شده و پادووانی و پریرا هم به مشکل برخورده اند، باز هم اگر قرار باشد مهدی شریفی لژیونر شود قطعا این اجازه را به او خواهم داد چون آینده بچه ها خیلی برایم مهم است و جای خوشحالی داردکه بازیکنان سپاهان و بازیکنان دیگر لژیونر شوند. اینکه بازیکنان ما بتوانند به تیم های اروپایی بروند خیلی خوب است ولی شاید اگر برای مثال قرار بود شریفی به یکی از تیم های عربی برود، این اجازه را به او نمی دادم.

از ناراحتی هواداران فولاد ناراحت می شوم

شاید خیلی درست نباشد من راجع به شرایط فولاد صحبت کنم ولی نسبت به این تیم و هوادارانش ارادت دارم و از ناراحتی هواداران فولاد ناراحت می شوم. بعد از هر بازی نیز آنها به من پیام می دهند یا تماس می گیرند و مدام من را مورد لطف قرار می دهند. با هر پیام آنها و ابرازناراحتی شان من هم ناراحت می شوم و از اینکه فولاد امسال چنین شرایطی دارد دلم می سوزد. امیدوارم شرایط فولاد در ادامه خوب شود این تیم هواداران عاشقی دارد. سال گذشته در خیلی از بازی ها 50هزار هوادار برای فولاد به استادیوم می آمد تازه آنها بخشی از هواداران فولاد بودند و برای برخی از مردم فولاد و عاشقان فولاد جایی در استادیوم وجود نداشت وگرنه تعداد تماشاچیان زیاد می شد. حیف است هواداران که سرمایه های اصلی فوتبال ما هستند را به راحتی از دست بدهیم در حال حاضر دوباره ورزشگاه خالی شده فقط دعا می کنم شرایط در ادامه بهترشود و هواداران مانند قبل از تیمشان حمایت کنند.

بچه های ما هنر خود را در 6 هفته پایانی لیگ چهاردهم نشان دادند.

فصل گذشته سپاهان تغییری در کادرمربیگری داشت و دکتر خلیلیان اواخر فصل گذشته به این تیم آمدند و سپاهان مقداری افت و خیز داشت چه در 7 هفته اول که کرانچار بالای سر این تیم بود، چه زمانی که من به این آمدم. در واقع هنر بچه های ما در 5، 6 هفته پایانی بود که استارت قهرمانی را زدند. گرچه همه چیز به روز پایان کشیده شد و نتیجه بازی تراکتور ـ نفت به نفع ما رقم خورد، تمام جذابیت های فوتبال به همین است. سپاهان تیم باتجربه ای است و بچه ها شرایط را کاملا درک می کنند امسال با قدرت پیش می رویم. هر چندکه 15 تیم دیگر در لیگ برتر در حال تلاش هستند. امسال نسبت به فصل گذشته سال سختی را پیش رو داریم اما همه چیز بستگی به خودمان دارد. اما خدا را شکر در 5 هفته ابتدایی که به نسبت بازی های سختی انجام دادیم توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

لیگ پانزدهم ازلیگ چهاردهم جذاب تر است

سال گذشته جذابیت نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول خیلی بیشتر بود ولی احساس می کنم این فصل از همان اول لیگ جذابی داریم. امیدوارم به همین شکل باقی بماند و تماشاچیان چه کسانی از نزدیک نظاره گر بازی ها هستند چه از دور لذت ببرند.

خوشحال می شوم محرم را ببینم

امروز تمریناتم را از سر می گیریم. چند نفری را مثل فوزیل موسی اف که به ازبکستان رفته وریا غفوری و علی کریمی که به تیم ملی بزرگسالان رفته اند و فاضلی که به تیم ملی امید رفته و یکی، دو تا از بچه ها که اجازه گرفته اند از فردا در تمرینات حاضر شوند را در اختیار نداریم. من نمی دانم محرم نویدکیا امروز به تمرین سپاهان می آید یا خیر اما قطعا از دیدنش خوشحال می شوم و دوست دارم وقتی به سر تمرین می روم این بازیکن را آنجا ببینم.

بازی بین ستارگان ایران و جهان اتفاق خوبی بود

ازتمام کسانی که باعث و بانی انجام یک کار خیر و کمک به بیماران ام اس و برگزاری بازی بین ستارگان ایران و جهان شدند، تشکر ویژه ای می کنم آنها خوبی قشنگی انجام دادند و باعث شدند این اتفاق خوب بیافتد

دیدگاه‌ها