کد خبر : 1263521 | 08 شهریور 1394 ساعت 11:06 | 8.1K بازدید | 4 دیدگاه

جدایی ذوالفقاری صحت ندارد

عباسی: سربازهای تراکتور کم‌کاری نمی‌کنند

مدیرعامل تراکتورسازی با رد شایعه برکناری ذوالفقاری از سمت سرپرستی این تیم گفت که از تونی اولیویرا حمایت همه جانبه‌ای دارد.

عباسی: سربازهای تراکتور کم‌کاری نمی‌کنند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سعید عباسی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد ذوالفقاری سرپرست این تیم قرار است به دلیل اختلافاتش با تونی اولیویرا از این تیم کنار برود، گفت: من این مطلب را از شما می‌شنوم و هیچ صحبتی در این‌باره مطرح نشده است. ما تنها دو مربی به تیم‌مان اضافه کردیم و قرار نیست تغییری ایجاد شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است کدورت میان تونی اولیویرا و ذوالفقاری با پادرمیانی حل شود، اظهار کرد: مصاحبه تونی بعد از بازی با استقلال خوزستان از روی عصبانیت بود و ما با اضافه کردن دو مربی سعی در ایجاد تغییر و تحول کرده‌ایم و امیدواریم که این تغییر و تحولات کمک کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد تونی اولیویرا پیش از آغاز مجدد لیگ برتر از کارش برکنار شود، بیان کرد: به هیچ وجه این اتفاق رخ نمی‌دهد. ما کاملا پشت کادر فنی تراکتورسازی هستیم و مطمئنیم که با گذر زمان وضعیت تراکتورسازی بهتر می‌شود. در جلسه هیات مدیره تراکتورسازی هم در این‌باره صحبت شده و فعلا موضع‌مان حمایت جدی از تونی اولیویرا است. خیلی از تیم‌های بزرگ در انتهای جدول قرار دارند ولی این صحبت‌ها درباره آن‌ها مطرح نمی‌شود.

او در واکنش به این پرسش که نظرش راجع به انتقاداتی که راجع به حمزه یونس می‌شود و ظاهرا این بازیکن آن چیزی نبوده که تراکتوری‌ها درباره‌اش فکر می‌کردند، عنوان کرد: مسائل فنی بر عهده اولیویرا است. او خودش درباره بازیکنان تصمیم‌گیری کرده و اگر حمزه یونس با ترکیب تراکتورسازی هماهنگ نیست و شرایط آرمانی ندارد باز باید در این باره تونی صحبت کند چرا که او تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی به میدان برود و چه بازیکنی روی نیمکت بنشیند.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا شایعه بی‌انگیزگی بازیکنان سرباز تراکتورسازی را تایید می‌کند یا نه، گفت: من به عنوان کسی که به تیم نزدیک هستم به شدت بی‌انگیزگی بازیکنان را تکذیب می‌کنم. آن‌ها با انگیزه زیادی کار می‌کنند و به هیچ وجه این بازیکنان از جمله اخباری، رحمانی، نریمان جهان، آقایی و دیگران برای تراکتورسازی کم‌کاری نمی‌کنند. اگر نتیجه مورد نظر به دست نیامده ناشی از کم‌کاری نیست بلکه ناشی از ناهماهنگی است. وقتی که تونی اولیویرا هر بازی ترکیب جدیدی را به میدان می‌فرستد، مشخصا در حال تست بازیکنان است و مطمئنم بعد از تعطیلات شرایط تراکتور تغییر می‌کند.

مدیرعامل تراکتورسازی در پایان و در پاسخ به این سوال که تکلیف سامان نریمان جهان و سعید آقایی با تراکتور به کجا رسید و آیا این دو بازیکن در نیم فصل به گسترش فولاد برمی‌گردند، عنوان کرد: زمان دقیق پایان دوران خدمت سربازی این دو بازیکن مشخص نیست. بعضی از این بازیکنان مجوز‌هایی دارند که از خدمت‌شان کم شود و مشخص نیست که چه زمانی باید این کسری‌ها اعمال شود. به هر حال اگر قرار باشد این دو بازیکن در نیم فصل از جمع ما جدا شوند، قطعا مذاکراتی را انجام می‌دهیم تا آن‌ها را حفظ کنیم.



دیدگاه‌ها