کد خبر : 1263537 | 08 شهریور 1394 ساعت 12:03 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوش طلایی دوچرخه‌سواری:

فدراسیون فقط بخشی از لوازم تمرین را می‌دهد

رکابزن طلایی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون می‌گوید، تمام برنامه‌ریزی اردوها و پرداخت هزینه مربی‌اش را اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی انجام می‌دهد و فدراسیون تنها قرار است برخی لوازم مورد نیاز برای تمرین را تامین کند.

فدراسیون فقط بخشی از لوازم تمرین را می‌دهد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پس از این که از برگزاری اردو و آوردن مربی دوچرخه‌سواری از سوی فدراسیون خبری نشد، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی دست به کار شد و محمد ابوحیدری را به خدمت گرفت تا محمد دانشور زیر نظر او برای حضور در کاپ‌های جهانی و کسب سهمیه المپیک آماده شود.

دانشور درباره برنامه تمرینی‌اش پس از حضور ابوحیدری گفت: اداره کل ورزش و جوانان مشهد حقوقی را برای ابوحیدری در نظر گرفته و شرایط اردویی را فراهم کرده است. رییس جدید هیات دوچرخه‌سواری مشهد هم خیلی زحمت کشید تا فضای اردویی کامل شود. تنها فدراسیون قرار است برخی لوازم را که مورد نیاز هست، تامین کند. بنابراین تمام اردوها و برنامه‌ریزی‌ها را اداره کل ورزش مشهد برای من انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ابوحیدری برنامه تمرینی من را برای کاپ‌های جهانی تنظیم کرده و اوج آمادگی‌ام برای این رقابت‌هاست. بنابراین برای لیگ برتر هیچ برنامه‌ای ندارم و صرفا به عنوان یک مسابقه تدارکاتی به آن نگاه می‌کنم. بیشتر در بخش بدنسازی ضعف دارم که در حال کار روی آن هستم تا در ماه‌های آینده به اوج برسم.

وی درباره اعزام به کمپ‌های خارجی گفت: اعزام به کمپ خارجی هم نیاز بود اما وقتی بودجه نیست، سعی می‌کنیم در داخل کشور کار کنیم. البته حضور در کمپ خارجی 100 درصد تاثیر دارد. به هر حال ورزشکاری که در طول سال در اردوست و در همه مسابقات شرکت می‌کند، رقیب تمرینی دارد و زیر نظر بهترین ورزشکار و روانشناس کار می‌کند، در مسابقات بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد. البته در مشهد هم این شرایط فراهم هست و مربی خوبی دارم اما اگر رقیب تمرینی داشتم خیلی بهتر می‌شد. مشکل نبود پیست چوبی هم حل شدنی نیست و با آن کنار می‌آیم.

وی در مورد این که فدراسیون تصمیم داشت او و رجبلو را به کمپ خارجی بفرستد، گفت: تصمیم داشت اما قسمت نبود.

دانشور در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند زمان را از دست داده است، گفت: فکر می‌کنم در این یکی، دو ماه هم می‌توانم نتیجه بگیرم اما شرایط برای آماده‌سازی می‌توانست بهتر باشد. با این حال 80 درصد به کسب سهمیه المپیک امیدوارم و تنها به کسب سهمیه المپیک فکر می‌کنم نه نرسیدن به آن.

رکابزن ملی‌پوش ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که با فدراسیون صحبتی داشته تا در صورت آغاز اردوی تیم ملی همچنان زیر نظر مربی خود کار کند، تصریح کرد: با فدراسیون صحبت شده، فقط قرار است به کاپ جهانی بروم. من نیز در اردو هستم و فدراسیون دیگر هزینه‌ای نمی‌کند.

وی در پایان گفت: از مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و و مسئولان تشکر می‌کنم. با این که اداره کل ورزش و جوانان وظیفه‌ای برای گرفتن مربی تخصصی و برگزاری اردو ندارد اما این کار را برای من انجام داد و حمایت زیادی از من شده است؛ در حالی که هیچکدام از اداره‌های کل ورزش استان‌ها چنین کاری را انجام نمی‌دهند.

دیدگاه‌ها