کد خبر : 1263555 | 08 شهریور 1394 ساعت 13:05 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوردبین: خوب بازی می‌کنیم

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: اگر چند بازی را باختیم به خاطر دست‌های بیرونی فوتبال بوده و گرنه از نظر فوتبالی مشکلی نداریم.

خوردبین: خوب بازی می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمود خوردبین در خصوص وضعیت اردویی پرسپولیس در تعطیلات چند روزه لیگ و اینکه شنیده می‌شود پرسپولیسی‌ها قرار است به ترکیه بروند، گفت: من چنین چیزی را نشنیده‌ام. برانکو برنامه‌های خود را به باشگاه داده اما فکر نمی‌کنم اردوی ترکیه‌ در کار باشد.

وی درباره آخرین وضعیت سرخپوشان خاطرنشان کرد: تمرینات‌مان را از روز گذشته به صورت جدی آغاز کردیم و از نظر تیمی مشکلی نداریم. ما تیم خوبی هستیم که فوتبال چشم‌نوازی را به نمایش می‌گذاریم. اگر هم چند باخت به دست آوردیم به خاطر دست‌های بیرونی فوتبال بوده و گرنه از نظر فوتبالی مشکلی نداریم.

سرپرست تیم پرسپولیس در واکنش به اعلام شدن یک شماره حساب از طرف باشگاه پرسپولیس برای کمک مالی هواداران گفت: من این مسئله را الان از شما شنیدم، باید به باشگاه بروم تا ببینم تکلیف چیست.

خوردبین در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است مدیرعامل این باشگاه مشخص شود، عنوان کرد: شما سوالاتی را از من می‌پرسید که پاسخ دادن آن وظیفه هیئت مدیره است، من فقط می‌توانم در خصوص تیم اظهارنظر کنم.

وی در خصوص اینکه شنیده می‌شود محسن مسلمان به نیمکت‌نشینی‌اش در پرسپولیس معترض است و گفته قصد دارد این تیم را ترک کند، اظهار داشت: مسلمان چنین حرفی نزده، من با او صحبت کردم. هر بازیکنی از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شود اما چنین مسئله‌ای در خصوص مسلمان وجود ندارد.


دیدگاه‌ها