کد خبر : 1263563 | 08 شهریور 1394 ساعت 13:16 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

نظری: می‌خواهم برای تیم ملی صخره باشم

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: می‌خواهیم دوباره به همه دنیا ثابت کنیم که فوتسال برای ایرانی‌هاست.

نظری: می‌خواهم برای تیم ملی صخره باشم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم مصطفی نظری در خصوص دعوت شدنش به اردوی جدید تیم ملی فوتسال اظهار داشت: این خبر را از شما می‌شنوم. واقعاً خوشحال شدم. البته باید ببینیم چه کسی به عنوان سرمربی تیم ملی این فهرست را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم دوباره در خدمت تیم ملی هستم، بعد از چند سال کج‌سلیقگی آقایان از اسفندماه سال 93 بود که استارت دعوت شدنم به اردوی تیم ملی در اسلوونی زده شد، اما به خاطر مشکل گذرنامه نتوانستم همراه تیم ملی بروم، الان هم خوشحالم که در خدمت تیم ملی هستم و در هر پست و مقامی سرباز تیم ملی‌ام.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان تصریح کرد: می‌خواهم همان صخره همیشگی باشم و به تیم ملی کمک کنم. واقعاً در یکی دو سال گذشته تمام هم و غم من این بود که همان مصطفی نظری خوب باشم، البته دلیل این مسئله هم این است که در دو سال گذشته در کنار یک تیم قوی متشکل از شمسایی، اصغر قهرمانی و رضا ناصری بودم. البته باید از محمود خوراکچی هم تشکر کنم که به من کمک کرد.

نظری در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند تیم ملی فوتسال در سال جام ملت‌های آسیا و مسابقات گرندپریکس بتواند موفق باشد، گفت: ابتدا باید ببینیم سرمربی تیم ملی چه کسی می‌شود، اما مطمئناً کار سختی در پیش خواهیم داشت. ما چند وقت پیش با قهرمانی تأسیسات دریایی در مسابقات قهرمانی آسیا اقتدار فوتسال ایران را دوباره نشان دادیم و حالا هم در تیم ملی باید همین‌کار را انجام بدهیم. ما باید به تمام دنیا ثابت کنیم که فوتسال برای ایران است.

دیدگاه‌ها