کد خبر : 1263586 | 08 شهریور 1394 ساعت 14:41 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

ترین های هفته سوم لیگ دسته اول

خوشبختانه کیفیت رقابت های دسته اول رفته رفته بهتر می شود. در سومین هفته رقابت ها علاوه بر استقبال خوب تماشاگران به ویژه در خرم آباد و اردبیل ، شاهد رویش 25 گل بودیم.

ترین های هفته سوم لیگ دسته اول
به گزارش "ورزش سه" ، عصر روز شنبه و در هفته سوم رقابت های دسته اول لیگ آزادگان در ده بازی برگزار شده 25 بار توپ درون دروازه ها غلطید و رضایت نسبی تماشاگران و طرفداران بازی های دسته اول را جلب کرد. در این بین فقط دیدار خیبر و مس رفسنجان بدون گل بود که از قضا پرتماشاگرترین بازی هفته سوم هم بود. استقبال 9 هزار لرستانی برای تماشای بازی خیبر با مس که همگی عاشق و طرفدار خیبر بودند علاوه بر اینکه امتیازی مثبت برای خیبر محسوب می شود به موازات آن مسئولیت این تیم به ویژه مسئولان خیبر را دو چندان می کند تا نگاه ویژه ایی به تیم داشته باشند.

تیم هفته : ماشین سازی تبریز

ماشین سازی در حالیکه در روز سوم بازی ها مهمان فولاد یزد بود ولی با اینحال شاگردان نادر دست نشان با ارایه بازی حساب شده و قابل قبول موفق شدند اولین باخت تیم شگفتی ساز فولاد را در یزد رقم بزنند. ماشین سازی تنها تیمی بود که در ایستگاه سوم و در خانه حریف به پیروزی رسید. بازی یکدست و هماهنگی خوب بین یاران تیم تبریزی در کنار درخشش و گلزنی ایمان رییسی نسب از دلایل مهم برد ماشین سازی بود. این تیم از جمله تیم های صاحب بخت برای صعود به لیگ است و این در صورتی محقق می شود که اختلاف به وجود آمده برای صندلی مدیریت باشگاه بین مدیران شهرداری و ماشین سازی مرتفع شود.

سرمربی هفته : نادر دست نشان (ماشین سازی)

نادر دست نشان و اکبر میثاقیان ؛ سرمربی این فصل خونه به خونه دو تن از مربیان کاربلد در لیگ محسوب می شوند. مربیانی که تاکنون تیم هایی نظیر مس ، پدیده ، استیل آذین و ... را لیگ برتری کرده اند. در روز سوم هر دو مربی موفق بودند. خونه به خونه در بابل نفت مسجد سلیمان را شکست داد تا اکبر آقا اولین برد را جشن بگیرد ولی تیم نادر در یزد به پیروزی رسید تا به لطف این برد 7 امتیازی شده در میان تیم های صدر جدولی جای بگیرد.

بازیکن هفته : علیرضا قاسمی (شهرداری اردبیل)

علیرضا قاسمی با نمایش خوب و به ثمر رساندن دو گل یکی از بهترین های شهرداری در دیدار با گیتی پسند بود. قاسمی خوش اقبال هم بود زیرا در روزی درخشید و گلزنی کرد که علی دایی ؛ بهترین گلزن تیم ملی در سال های نه چندان دور تماشاگر ویژه بازی همشهریانش بود.

گلزن هفته : حمید کاظمی (نساجی)

در دیدار نفت با نساجی در ابادان در حالیکه نفتی ها عزم خود را برای کسب ژیروزی جزم کرده بودند ، حمید کاظمی به تنهایی و یک تنه جور نساجی و همبازیانش را کشید و با زدن دو گل اجازه نداد نفت برابر نساجی برنده شود.

دروازه‌بان هفته : سجاد بیرانوند (مس رفسنجان)

خیبر خرم آباد برای حفظ صدرنشینی نیاز مبرم به پیروزی برابر مس رفسنجان داشت و برای تحقق این رویا همه عوامل مهیا بودند. حضور پر شور و گرم 9 هزار تماشاگر ، آمادگی بازیکنان ، بازی هجومی و ... که هیچ کدام نتوانستند خیبری ها را به هدفشان برساند زیرا تیم مس که بازی تدافعی را در دستور کار خود قرار داده بود یک دروازه بان آماده درون دروازه داشت که تمام حملات خیبر را عقیم گذاشت. سجاد بیرانوند در زادگاهش چنان برابر تیم شهرش قد علم کرد که خیبر به رغم بازی هجومی دستش از پیروزی کوتاه ماند.

دیدگاه‌ها