کد خبر : 1263616 | 08 شهریور 1394 ساعت 15:57 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

بدترین قرعه لیگ برای ذوب آهن بود

گل‌محمدی:دلم برای حرفهای علی‌آقا تنگ شده بود

یحیی گل محمدی بعد از بازی با ستارگان گفت: خیلی خوشحالم که دوباره بازیکنهای قدیمی تیم ملی را می دیدم بیشتر از همه دلم برای صحبتهای علی آقای پروین در رختکن تنگ شده بود.

گل‌محمدی:دلم برای حرفهای علی‌آقا تنگ شده بود
گل محمدی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: در جام ستارگان بازیکنان ایران زیاد آماده نبودند. شاید من از لحاظ بدنی نسبت به بعضی بازیکنان آماده تر بودم، ولی در مجموع بازیکنان تیم ایران نا آماده به این مسابقه رفت.

دلم برای حرفهای علی آقای تنگ شده بود
من فقط از این بابت خوشحالم که کار خیرخواهانه ای انجام شد و من به عنوان عضوی کوچک سهمی د رآن داشتم. مردم بیشتر با بیماری ام اس و مشکلات این بیماران آشنا شدند. در کنار آن دوباره فرصتی دست داد تا با بازیکنان قدیمی تیم ملی دیدار کنم و مربی های خودم را دیدم خیلی دلم برای حرفهای علی آقای در رختکن تنگ شده بود. او مخصوصا بین دو نیمه که 3 گل خوردیم با همان صحبتهای خودش به ما انتقاد کرد. می دانید که آقای پروین از باخت خوشش نمی آید و این مساله او را خیلی ناراحت کرده بود.

بدترین قرعه لیگ برای ذوب آهن بود
در لیگ قرعه بدی به ما خورد. فکر می کنم بدترین قرعه ممکن . این مساله باعث شد که در هفته های اول لیگ بچه های ما تمام تلاششان را انجام دادند و در نهایت ما توانستیم 7 امتیاز به دست آوریم. نمی گویم که امتیاز خوبی است ولی با توجه به آمار مصدوم های ذوب آهن، فکر می کنم که نتیجه بدی نگرفتیم. مخصوصا غیبت حدادی فر خیلی به ما لطمه زد. او بازیکن سال فوتبال ایران است و در ذوب آهن نقش پررنگی بر عهده داشت و متاسفانه هنوز معلوم نیست که او کی به ترکیب تیم برمی گردد. البته خوشبختانه بازیکن جوان ما مهدی پور به خوبی توانست جای او را پر کنند.

تا نیم فصل بازیکن نمی گیرم
در این فصل میانگین ذوب آهن به نسبت لیگ گذشته جوان شده است و من از تلاش بازیکنان جوانم راضی هستم. برای جام باشگاههای آسیا هم تا نیم فصل قصد ندارم فر جدیدی را به تیم اضافه کنم. تا آن زمان هم فرصت مناسبی است که من بتوانم ارزیابی خوبی از بازیکنانم داشته باشم و نقاط ضعف تیم را بشناسم و بدانم که بهتر است در چه پستهایی بازیکن جذب کنم. فکر می کنم در نهایت با اضافه شدن دو سه بازیکن به همین ترکیب بتوانیم ذوب آهن را تقویت کنیم. بازیکنان من بازی به بازی بهتر می شود و من پیشرفت را در کارشان می بینم. پس تا نیم فصل نمی خواهم فر جدید را به آنها اضافه کنم.

برد پرسپولیس برایم قابل پیش بینی بود
در مورد برد پرسپولیس مقابل فولاد سوال کردید باید بگویم با توجه به بازیهای خوب پرسپولیس در لیگ، پیروزی این تیم قابل پیش بینی بود. من از ابتدای فصل هم گفته بودم که باید صبر داشته باشیم و نتایج این تیم را بعد از هفته پنجم و ششم ببینیم. الان هم اطمینان دارم که این تیم در ادامه جایگاه بهتری پیدا می کند.

توقع داشتم سه بازیکن از ذوب ملی پوش شوند
در مورد لیست تیم ملی باید بگویم که انتظار من این بود که حداقل 3،2 نفر از بازیکنان ذوب در آن جا داشته باشند ولی متاسفانه فقط یک بازیکن مهرداد قنبری در لیست کی روش بود که او هم بخاطر مصدومیتی که داشت نتوانست در اردوی تیم ملی حاضر شود. ولی به هر حال این نظر سر مربی تیم ملی است و بادی به نظر او احترام بگذاریم. البته ما همینطور دو بازیکن هم در تیم ملی امید داریم.

در مقابل هند و گوام از قبل برنده نیستیم
در مور بازی هند و گوام هم باید بگویم که به عقیده من فوتبال پیشرفت کرده است و حتی کشورهایی که فوتبال ضعیفی داشتند هم سرمایه گذاری کردند و الان دیگر فوتبالشان پیشرفت کرده است. پس ما کار سختی مقابل آنها داریم. نباید فکر کنیم در مقابل هند و گوام از قبل برنده هستیم. باید در بازی با این تیمها با احتیاط و تمرکز بالا حاضر شویم. شاید این تیمها از لحاظ فوتبالی با ایران قابل قیاس نباشند ولی باید بدانیم که می توانند حریف خطرناک و سختی باشند.

دیدگاه‌ها