کد خبر : 1263623 | 08 شهریور 1394 ساعت 16:31 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی:باید استقلال اهواز را تقویت کنیم

گلر استقلال اهواز عملکرد درخشانی در 5 بازی لیگ از خود به جای گذاشته و هدفش این است که پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

کریمی:باید استقلال اهواز را تقویت کنیم
به گزارش "ورزش سه"، استقلال اهواز که پیش از فصل فرصت زیادی برای تمرین کردن نداشت، اکنون وقفه لیگ را برای آماده سازی مناسب دیده است. پرویز کریمی در این رابطه گفت: به نظر وقفه ای که افتاده بهترین زمان ممکن است که بعد از انجام 5 بازی از لحاظ بدنی دچار افت نشویم. ما باید دراین فرصت تیم مان را تقویت کنیم به شرط آنکه مسوولین و کسانی که دور و بر تیم هستند، شرایط را طوری مهیا کنند که از این زمان نهایت استفاده راکنیم.

او در مورد عملکردشان در 5 بازی اخیر ادامه داد: نسبت به شرایطی که داشتیم خوب نتیجه گرفتیم البته از لحاظ فوتبالی به نتایجی که گرفتیم قانع نیستیم ولی اول لیگ است و زمان زیادی باقی است ولی برای اینکه آخر فصل به مشکل برنخوریم، باید حداکثر توانمان را بگذاریم.

کریمی که امسال 450 دقیقه بازی کرده 4 گل دریافت کرده و 3 کلین شیت داشته و یک پنالتی نیز گرفته در مورد آماری که برجای گذاشته نظرش را اینگونه بیان کرد: شرایط امسال خاص است، از زمانی که در استقلال اهواز حضور پیدا کردم برای به دست آوردن دل هواداران تمام توانم را گذاشتم و هدفم این است در کنار نتیجه گرفتن تیم بتوانم پیشرفت کنم. فقط بحث شرایط بدنی می ماند که آن هم به دلیل تمرینات انفرادی که داشتم کاملا آماده هستم.

گلر آبی پوشان اهواز که عملکرد بسیار خوبی در بازی با استقلال تهران داشت بعد از بازی از نحوه داوی شاکی بود وقتی از او سوال شد که هنوز هم بابت آن بازی دلخور است یا خیر افزود: درست است من اعتراض کردم و شاکی شدم اما اشتباهات جزیی از فوتبال است گرچه اگر داور روی گل دوم سوت می زد و خطا می گرفت، حرف و حدیثی پیش نمی آمد و همه چیز قشنگ تر می شد ولی با وجود اینکه 3 امتیاز را از دست دادیم، به این معتقدم که داور هم اشتباه می کند. انشالله تیم در بازی های بعدی نتیجه بگیرد.

دیدگاه‌ها