کد خبر : 1263628 | 08 شهریور 1394 ساعت 16:48 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

فردا مواجهه تونی با پژمان و سرپرست

نتایج دور از انتظار تراکتورسازی در هفته های آغازین لیگ ، شرایط این باشگاه را نیز از حالت نرمال خارج کرده است .

فردا مواجهه تونی با پژمان و سرپرست
به گزارش "ورزش سه"، بعد از دیدار با استقلال خوزستان تونی در کنفرانس با حالت عصبانی گفت،ذوالفقاری برای صدور کارت بازی فرجی بازیکن جوان وظیفه اش را انجام نداده است .در آن روز سرپرست تیم سکوت کرد و با مصاحبه مدیرعامل باشگاه درباره عادی بودن شرایط ، اوضاع آرام شد . این در حالی است که برخی اعضای هیات مدیره هم در اظهارنظرهایشان خلاف نظر عباسی مدیر تراکتور شازی است و به عنوان مثال دارا غزنوی عضو هیات مدیره تراکتور اعلام کرده،دیگر جای هیچ عذر و بهانه ای برای تونی و شاگردانش وجود ندارد.

تونی مربی ایرانی را قبول می کند؟
تونی اولیویرا در بازگشت به تمرینات از یک انتصاب مدیریتی با خبر شده است ؛ اضافه شدن بازیکن سابق تراکتورسازی به کادر فنی . او با گذشت 3 روز هنوز نسبت به اضافه شدن مربی جدید علیرضا پژمان واکنشی نشان نداده است اما ابتدای فصل تونی هیچ دستیار ایرانی را قبول نکرده بود و می خواست کادر فنی صد در صد خارجی داشته باشد .
اما در شرایطی که هواداران آرامش می خواهند حرف های ناگفته ای در مورد نقل و انتقالات مطرح شده است . در این بین می توان به اظهار نظر ذوالفقاری اشاره کرده که گفته،تونی جذب نکونام را قبول نکرده و البته عباسی اعلام کرده، در مورد بسته شدن تیم و مخالفت های تونی حرف های ناگفته زیادی دارد. این در حالیست که سرمربی تراکتور بعد از این نتایج خودش را مقصر دانسته و مسوولیت همه چیز را برعهده گرفته و اعتقاد دارد تیمش رفته به رفته بهتر می شود اما در حال حاضر شرایط در تبریز بحرانی است.

مواجهه تونی و ذوالفقاری
نکته جالب این است که ذوالفقاری که مقابل تونی ایستاده بود حالا از گفته هایش پشیمان است و می خواهد با مصاحبه های زیاد حرف های اولیه اش را تکذیب کند .تونی که ذوالفقاری را مقصر داستان بازی نفت و تراکتور می داند و هنوز از اینکه سرپرست پسرش را متهم کرده ناراحت است . سرمربی پرتغالی تراکتور دیگر حاضر به کار کردن با ذوالفقاری نیست و این مساله را در جلسه با مسوولان باشگاه بیان خواهد کرد.
تمرینات تراکتور از فردا آغاز می شود و باید دید برخورد تونی و ذوالفقاری در تمرین چیست؟مردم که تحت هر شرایطی از این مربی حمایت کردند،برخلاف تمام گفته های سرپرست، مدیرعامل را مقصر می دانند و حتی علیه او شعار داده اند تا سرمربی پرتغالی بازهم سررشته ها را دست بگیرد .
در نهایت و در این روزهای عجیب ، ماجراهای تراکتور فقط در صورتی تمام می شود که این تیم مقابل سپاهان در دیداری حیثیتی نتیجه بگیرد.

دیدگاه‌ها