کد خبر : 1263630 | 08 شهریور 1394 ساعت 18:07 | 39.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

مخالفت ضمنی مارسلو با جدایی ناواس از رئال

کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید، ممکن است فردا با نهایی شدن انتقال دخیا به رئال، راهی تیمی دیگر شود.

مخالفت ضمنی مارسلو با جدایی ناواس از رئال
به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که ناواس شب گذشته با یک مهار پنالتی، درخشش چشمگیری در بازی رئال مادرید و بتیس داشت و تشویق های مکرر هواداران حاضر در برنابئو را موجب شد.

مارسلو، بال چپ برزیلی کهکشانی ها، در پایان این بازی که با دو گل خامس، دو گل بیل و تک گل بنزما، 5-0 به سود رئال تمام شد، به خبرنگاران گفت:" با این برد پرگل خیلی چیزها را اثبات کردیم. البته هنوز در ابتدای راه قرار داریم و باید در بسیاری از زمینه ها بهتر شویم. در مجموع بازی خیلی خوبی بود."

مارسلو در مورد نقش بازگشت بنزما و خامس به ترکیب رئال گفت:" ما مجموعه بسیار خوبی در اختیار داریم و هر بازیکنی که وارد ترکیب می شود خیلی خوب کار می کند. مهم تر از هر چیزی، سه امتیاز بازی بود که کسب شد."

مدافع برزیلی رئال در مورد زیباترین گل بازی گفت:" به عقیده من، مهار پنالتی بتیس توسط ناواس از همه گل هایی که زدیم هم تماشایی تر بود. ناواس دروازه بان بسیار بزرگی است و شایستگی های زیادی دارد."(این اظهارنظر مارسلو در حالیکه با ورود دخیا به رئال، ناواس در آستانه جدایی قرار می گیرد، جالب توجه بود.)

مارسلو در مورد رونالدو نیز چنین گفت:" رونالدو زمانی که به او نیاز باشد حاضر خواهد بود. او می داند چه زمانی به وجودش بیشتر از همیشه نیاز است. مطمئنم که گل های زیادی برای ما خواهد زد."

دیدگاه‌ها