کد خبر : 1263634 | 08 شهریور 1394 ساعت 17:11 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

داداش زاده: امیدوارم به ام اسی ها پول برسد

بهزاد داداش زاده ملی پوش سابق و بازیکنان تیم های استقلال و پرسپولیس درباره بازی ستارگان ایران و جهان می گوید: خوشحال شدم دوستان عزیزم را دیدم اما این بازی در شأن فوتبال ما نبود.

داداش زاده: امیدوارم به ام اسی ها پول برسد
به گزارش "ورزش سه"، داداش زاده در گفتگویی گلایه آمیز از عملکرد برگزارکنندگان دیدار معترض شد که: معلوم نبود این بازی مخصوص ستارگان بود یا نه، اگر تیم ستارگان بود، چرا هنرپیشه و گزارشگر تلویزیون در مسابقه بود، چون متولی این بازی باشگاه هنرمندان است، باید مقابل فیگو و کاناوارو، مجری تلویزیون و گزارشگر سیاسی بگذاریم.

داداش زاده ادامه می دهد: تازه بین ستاره ها، بعضی ها فانوس دریایی هم نبودند چه رسد به ستاره! کسانی که در استقلال و پرسپولیس هم فیکس نبودند چه رسد به تیم ملی!
داداش زاده می گوید: از عواطف و احساسات مردم سوءاستفاده نشود، هر هفته بازی خیریه می گذارند اما چرا همیشه گزارش کمک کردن وجود دارد و معلوم نمی شود پول به چه کسانی می رسد. امیدواریم این پول به جامعه ام اس برسد.

داداش زاده در پایان می گوید: علی پروین بزرگ است و در قلب همه قرار دارد. او حق ندارد خودش شان خودش را پایین ببرد، اصلا دوست نداشتم ببینم از علی پروین خواسته اند تا مربی کسی باشدکه 5 رویایی هم نمی تواند بزند.

داداش زاده در پایان گفت: با وجود همه بدی ها، صحنه رفتار خوب و دیدن بعضی از بازیکنان مثل حمید استیلی برایم جالب بود.

دیدگاه‌ها