کد خبر : 1263651 | 08 شهریور 1394 ساعت 17:59 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

تا بحال در این باران بازی نکردم

جوانان گسترش باید به تیم ملی دعوت شوند

مرتضی اسدی مدافع گسترش فولاد در بازی با ملوان یک بار دروازه را نجات داد و عملکرد خوبی داشت.

جوانان گسترش باید به تیم ملی دعوت شوند
مرتضی اسدی کاپیتان گسترش در مورد شرایط بازی با ملوان و هدف این تیم در هفته های آینده به "ورزش سه" گفت:

تا بحال در این باران بازی نکردم

بازی با ملوان یکی از بازی های هدفمند گسترش فولاد در لیگ برتر بود. ما در 5 بازی گذشته نتوانسته بودیم ملوان را شکست بدهیم و در این بازی هم با توجه به شرایط جوی بدی که وجود داشت توانستیم بازی خوبی را انجام دهیم و اهداف مان را عالی در زمین پیاده کنیم. البته شرایط خیلی سخت بود و خودم تا بحال زیر چنین بارانی بازی نکرده بودم.ما حتی یکی، دو موقعیت گل داشتیم اما با همان یک گل پیروز شدیم. تلاش بازیکنان مان در این بازی بی نظیر بود.حریف در این بازی ،مستقیم کار می کرد و ما هم روی ضد حملات جلو می رفتیم.ما توانستیم سه امتیاز با ارزش بگیریم و به هر حال گاهی مواقع با توجه به شرایط بازی دفاع کردیم و برنامه گلزنی هم برنامه داشتیم.

دروازه بان جا ماند توپ را بیرون زدم

در صحنه ای که توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدم،دروازه بان مان دودل شد و جا ماند که من با یک جایگیری خوب اجازه ندادم توپ وارد دروازه شود. به نظر من در این بازی تمام بچه ها خوب بودند و شانس با من یار بود که توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدم.

نباید جوانان گسترش در تیم ملی نادیده گرفته شوند

به نظر من گسترش فولاد بازیکنان خوبی دارد که استحقاق دعوت شدن به تیم ملی را دارند. داریوش شجاعیان و امیرحسین کریمی و بقیه جوان تر های ما خیلی خوب کار می کنند. اگر حق این جوانان در تیم ملی نادیده گرفته شود بی انصافی است و در حق شان ظلم می شود چون آنها می توانند به تیم ملی کمک کنند و آینده درخشانی دارند.

پنالتی نبود

به نظر من گل ملوان صد در صد آفساید بود و در صحنه پنالتی هم دروازه بان ما خطا نکرد چون زمین لغزنده بود بازیکنان تعادل لازم را نداشتند. در چند بازی گذشته 4 پنالتی برای ما نگرفتند اما ما اعتراض نکردیم. خوشحال هم هستم که آقای قهرمانی به داوری برگشت چون هم از شخصیت شان خوشم می آید و هم جسارت دارند و امیدوارم در آینده قضاوت های خوبی داشته باشند

دیدگاه‌ها