کد خبر : 1263657 | 08 شهریور 1394 ساعت 18:28 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن راه‌آهن: از زندگی در ایران لذت می‌برم

هافبک فنلاندی راه‌‌آهن، فوتبال باشگاهی ایران را سطح بالا توصیف و اعلام کرد از بودن درکشورمان احساس خوبی دارد.

بازیکن راه‌آهن: از زندگی در ایران لذت می‌برم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سباستین استراندوال که به تازگی با قراردادی یک‌ساله با قابلیت تمدید برای یک‌سال دیگر به راه‌ آهن پیوست، در خصوص وضعیت این باشگاه و خودش به یکی از رسانه‌های فنلاندی گفت: مالک جدید برنامه‌های بزرگی دارد و جزیی از باشگاه راه‌‌آهن بودن حس خوب و فوق‌العاده‌ای است. هدف ما قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر ایران نیست ولی شروع به ساختن تیمی کرده‌ایم که در فصل‌های پیش‌رو تا جای ممکن ارائه دهنده بهترین بازی‌ها باشد.

وی افزود: متقاعد شده‌ام که از جنبه فوتبالی حضور در فوتبال ایران برای پیشرفت من و دوران حرفه‌ای‌ام خیلی خوب است. فوتبال ایران خیلی تکنیکی و سرعتی است و فکر می‌کنم مناسب سبک بازی‌ام است. سطح فوتبال ایران بالاست و هواداران از بیشتر بازی‌ها استقبال خوبی می‌کنند. پست من در راه‌‌آهن، هافبک بازیساز است و انتظارات از من بالاست.

هافبک فنلاندی راه آهن در ادامه عنوان کرد: اگر به طور منظم بازی کنم و عملکرد خوبی داشته باشم، امیدوارم هانس باکه، سرمربی تیم ملی فنلاند هم نظرش به من معطوف شود و به اردوی تیم ملی دعوتم کند. همچنان انگیزه بالایی دارم و فکر می‌کنم فوتبال هنوز هم ورزشی مفرح است. بنابراین می‌خواهم تا جای ممکن در بالاترین سطح بازی کنم.

استراندوال 28 ساله با اشاره به لحظه‌ای که پیشنهاد راه‌آهن را دریافت کرد، گفت: ابتدا تردید داشتم که زندگی در ایران چطور می‌تواند باشد و اینکه آیا همسرم را هم می‌توانم با خودم به این کشور ببرم ولی پس از اینکه به تهران رفتم، متقاعد شدم که نگرانی‌ام بی‌مورد بود و از زندگی در اینجا لذت می‌برم. ایران اصلاً آنطور نبود که تصورش را می‌کردم.

دیدگاه‌ها