کد خبر : 1263667 | 08 شهریور 1394 ساعت 18:42 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با گوام مهم است و می خواهم بازی کنم

دژآگه: تیم ملی بازیکن خوب زیاد دارد

اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که از مصدومیت زانو رنج می برد تاکید دارد در این مسابقه به میدان برود .

دژآگه: تیم ملی بازیکن خوب زیاد دارد
به گزارش "ورزش سه"، دژآگه در نشست خبری امروز تیم ملی درباره شرایط بدنی اش گفت :اردوی قبل به دلیل مصدومیت زانو نیامدم و مشکل داشتم و با تیم العربی قطر اردو داشتم. اکنون وضعیت زانویم خوب است. امیدوارم با تیم تمرین کنم چون همه می‌دانند بازی گوام بسیار مهم است. در نهایت خوشحالم که دوباره در اردوی تیم ملی هستم.
او که با جانفرانکوزولا در العربی مشغول به کار است درباره نتیجه احتمالی این فصل هم چنین گفت : امسال نیز با العربی هستم. سال گذاشته نتوانستیم بازی‌های خوبی را از خود نشان دهیم و در مجموع از اینکه در رتبه هشتم جدول قرار گرفتیم راضی نبودیم اما من امسال در العربی خواهم بود تا بتوانیم بهتر کار کنیم چرا که فصل قبل از نتایج این تیم راضی نبودم.
سئوال دیگر از وینگر تیم ملی درباره مصدومیت دو ستاره خط جمله تیم بود که اشکان اینطور جواب داد : متاسفم که این دو بازیکن خوب تیم مصدوم شدند . من امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی خود را به دست بیاورند البته تیم ملی بازیکن خوب زیاد دارد که می‌توانند برای تیم ملی گلزنی کنند و خوب بازی کنند. ما خوب تمرین می‌کنیم تا مقابل گوام پیروز شویم و این برد را به این دو بازیکن تقدیم کنیم.

دیدگاه‌ها