کد خبر : 1263678 | 08 شهریور 1394 ساعت 19:14 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین تیم ملی

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز در ورزشگاه آزادی پیگیری شد.

گزارش تمرین تیم ملی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ادامه تمرینات تیم ملی فوتبال برای آماده‌سازی دیدارهای مقدماتی جام جهانی روسیه و جام ملت‌های امارات مقابل گوام و هند با 20 دقیقه تاخیر از ساعت 17:50 در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی آغاز شد.

* کثیف بودن صندلی‌های کمپ تیم ملی و انتقادهایی که به این مسئله شده بود، باعث شد امروز افشین پیروانی مدیر ورزشی تیم ملی از خبرنگاران در خصوص تمیز بودن آنها سوال کند که با پاسخ مثبت خبرنگاران روبه‌رو شد.

* در تمرین امروز تمامی بازیکنان به جز علیرضا حقیقی و احسان حاج‌صفی حضور داشت. سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون بازیکنان تیم روستوف که روز گذشته استراحت کردند و همچنین کاوه رضایی که امروز جانشین علیرضا جهانبخش مصدوم شد، اولین تمرین خود را با تیم ملی پشت سر گذاشتند.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر دکتر دیه‌گو به کارهای سرعتی و استقامتی پرداختند و کنار یکی از دروازه‌ها بین نیزه‌هایی که چیده شده بود، این کارها را انجام دادند.

* تمرینات تیم ملی از نظر کار رسانه‌ای و پوشش اخبار نظم بسیار خوبی داشت. عکاسان در جایگاه مخصوص خود به کار خود ادامه می‌دادند و خبرنگاران در جایگاه CIP تمرین را نظاره کردند.

* بازیکنان پس از 20 دقیقه تمرین استراحتی کوتاه کردند و با نوشیدن آب آماده تمرین تاکتیکی شدند.

*تمرین تاکتیکی کارلوس کی‌روش امروز مثل روزهای گذشته تغییر کرده بود و مانند اردوی قبلی تیم ملی فوتبال فشرده با سه تیم برگزار شد، به این شکل که 3 تیم 6 نفره سبز، قرمز و مشکی در قسمتی از زمین چمن ورزشگاه‌ آزادی فوتبال بازی می‌کردند که یک تیم کنار خط ایستاده بود و اجازه رفتن توپ به بیرون را نمی‌داد. کی‌روش و اوسیانو کروز این تمرین را زیر نظر داشتند.

*پس از گذشت یک ساعت از تمرین 3 تیمی که فوتبال بازی کرده بودند توپ‌ها را پشت محوطه جریمه کاشتند و علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری دو دروازه‌بان تیم ملی درون دروازه ایستادند و باید شوت‌های 6 بازیکن که با سرعت بالایی به سمت دروازه آنها زده می‌شد را بگیرند.

*دن گاسپار پس از موفقیت دروازه‌بان‌های تیم ملی در گرفتن شوت‌های بازیکنان به نشانه شادی و پیروزی سمت بیرانوند و اخباری رفت و آنها را در آغوش گرفت.

*سردار آزمون که امروز اولین جلسه تمرین را پشت سر می‌گذاشت پس از گرم کردن در تمرینات تاکتیکی شرکت نکرد و مدتی پشت دروازه با دکتر دیه‌گو کارهای کششی انجام داد.

* در اواخر تمرین مهدی فنونی‌زاده از پیشکسوتان باشگاه استقلال در تمرین حاضر شد. بازیکنان پس از پایان تمرین به سمت او رفتند و با این پیشکسوت فوتبال خوش و بش کردند.

* کارلوس کی‌روش پس از پایان تمرین به سمت مهدی فنونی‌زاده رفت و حضور او را در تمرین خوش‌آمد گفت. پس از آن نیز مارکار آقاجانیان به سمت فنونی‌زاده رفت و به همراه پیروانی دقایقی با او صحبت کردند.

* تمرین تیم ملی ساعت 19 به پایان رسید و تمرینات طبق برنامه فردا ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

تیم ملی ایران از ساعت 19 پنج‌شنبه 12 شهریور در ورزشگاه آزادی میزبان گوام خواهد بود.

دیدگاه‌ها