کد خبر : 1263762 | 09 شهریور 1394 ساعت 11:03 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل اعزام نشدن تنیس‌بازان پسر به کمپ تایلند

دبیر فدراسیون تنیس می‌گوید، تنیس‌بازان پسر به دلیل حضور در مسابقه‌های داخلی، به کمپ آموزشی تایلند اعزام نمی‌شوند.

دلیل اعزام نشدن تنیس‌بازان پسر به کمپ تایلند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا کامیار کیمیایی درباره دلیل تنها اعزام تنیس بازان دختر به کمپ آموزشی تایلند بیان کرد: کمپ‌های ITF برای کشورهای در حال توسعه است که معمولا به صورت رایگان برگزار می‌شود. این کمپ با برگزاری مسابقه‌های فیوچرز تهران و مسابقه‌های رنکینگ پسران همزمان شده بود. برای این که این فرصت را از دست ندهیم و باید 4 نفر از میان رده‌های سنی 10 تا 12 انتخاب می‌کردیم بنابراین ترجیح دادیم این دفعه 4 دختر را اعزام کنیم و برای کمپ بعدی که 18 مهرماه برگزار می‌شود پسران هم اعزام خواهند شد.

وی در مورد آخرین وضعیت حضور مربی پرتغالی برای رده‌های پایه تنیس گفت: برای انجام هر کار جدیدی باید بررسی صورت گیرد تا پول را هدر ندهیم. مربی پرتغالی حرفه‌ای است و ممکن است تغییر ساختاری را بخواهد و باید دید برای ما انجام شدنی است یا خیر. البته ما 6-7 گزینه دیگر هم داریم که آن‌ها را نیز بررسی می‌کنیم.

کیمیایی در پاسخ به این پرسش که چرا نام انوشا شاهقلی در لیست مسابقه‌های فیوچرز وجود ندارد تصریح کرد: از آنجا که حضور در این رقابت‌ها در رنکینگ جهانی تاثیر دارد به تمام بازیکنان توصیه کرده‌ایم شرکت کنند که امیدواریم این کار را انجام دهند. اگر برخی در مسابقه‌های فیوچرز شرکت نمی‌کنند باید ببینیم دلیلش چیست.

دیدگاه‌ها