کد خبر : 1263764 | 09 شهریور 1394 ساعت 11:07 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

چهره متفاوت ذوب آهن در لیگ وزنه‌برداری

المپیکی‌ها به ملی حفاری پیوستند

ترکیب دو تیم مدعی ذوب آهن و ملی حفاری برای فصل جدید لیگ برتر و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی تا حدودی مشخص شده که تیم ‌ ذوب آهن با چهره‌ای متفاوت نسبت به سال گذشته، هفته‌ اول لیگ را میزبانی می‌کند.

المپیکی‌ها به ملی حفاری پیوستند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مهلت ارسال مدارک تیم‌ها و وزنه‌برداران، دهم شهریور ماه به پایان می‌رسد و از میان تیم‌های حاضر در لیگ برتر وزنه برداری دو تیم مدعی ذوب آهن و ملی حفاری تقریبا نفرات خود را کامل کرده‌اند. با توجه به بودجه تیم‌ها و قراردادهای پایین، امسال این دو تیم برای مذاکره با و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان شاخص به مشکل برخوردند که حاصل آن منجر به بیرون ماندن چهره‌هایی همچون بهداد سلیمی شده است.

* تقیان تنها ملی‌پوش ذوب آهن

علی جباری، سرمربی تیم ذوب آهن درباره نفرات به خدمت گرفته، بیا‌ن‌ کرد: نفراتی که امسال به خدمت گرفته‌ایم 95 درصد بومی اصفهان هستند و به غیر از رسول تقیان از میان ملی‌پوشان با کسی به توافق نرسیدیم. من چندین بار با ملی‌پوشان صحبت کردم، اما مبالغی که آنها می خواستند را باشگاه نمی‌توانست پرداخت کند. البته حق آنها است که چنین پول‌هایی بگیرند اما قراردادها در و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی بسیار پایین است و تیم نیز بودجه محدود دارد. برای نمونه بهداد سلیمی 150 میلیون می خواست و با توجه به این که قهرمان المپیک است باید بیشتر از این بگیرد، اما در صورت موافقت، یک سوم بودجه تیم را باید به بهداد می دادیم و به بقیه و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان و کادر فکر نمی‌کنم بیشتر از 10 – 15 میلیون تومان می رسید.

وی همچنین گفت: البته ما با سهراب مرادی هم صحبت کردیم و از آنجا که مبلغی که خواسته بود نمی توانستیم بدهیم تمایل نداشت. اکنون نیز حضور رسول تقیان، رشید شریفی، ایوب مرادی، امیر حسین ناظم الرعایا، مسعود چترایی، رضا قاسمی، احمدرضا وادی، علی اصغر غفوری و محمد خدادادی قطعی شده و شاید دو، سه نفر نیروی غیر بومی نیز بگیریم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: با وجود این که نسبت به پارسال ملی‌پوشان را نداریم، اما من به این و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان اعتماد دارم و با آنها کار را جلو می برم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

*‌ رستمی و نصیر شلال باز هم پیراهن ملی حفاری را بر تن دارند

فراز رام هرمزی، سرمربی ملی حفاری نیز درباره نفرات این تیم، گفت:حسن گل پرور، مجید عسگری، سجاد بهروزی، علی میری، یاسین باقری، نواب نصیرشلال، حامد مجیدی، کیانوش رستمی، کیومرث مقدسی و علیرضا دهقان نفراتی هستند که برای ملی حفاری وزنه خواهند زد.

وی ادامه داد: ما با توجه به بودجه‌ای که داشتیم بر‌نامه‌ریزی کردیم و سعی کردیم از نفرات بومی و غیر بومی استفاده کنیم. از آنجا که بودجه ما کمتر هم شده نمی توانستیم به گونه دیگری و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ بگیریم ضمن این که ما تیم جوانان را هم داریم و باید این تیم را نیز حمایت کنیم. به نظرم تیم‌های دیگر نیز باید بیایند و سرمایه‌گذاری کنند و مانند کاری که ما کردیم نیروهای بومی و ملی‌پوش را با هم بگیرند. البته تیم‌هایی مثل نیروی زمینی و پدافند با این که نظامی هستند سرمایه‌گذاری کرده اند و فکر می‌کنم ر‌قا‌بت نزدیکی را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها